Avatar billede heyyou Nybegynder
21. april 2002 - 23:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad er det politiet bruger?

hvad er det enlig for et program politiet bruger når de skal lave en efter ligning af gerningsmanden ud fra folks vidneudsagn!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
21. april 2002 - 23:51 #1
Paint
Avatar billede hono Nybegynder
21. april 2002 - 23:51 #2
bruger de et program?? Jeg troede de brugte såden en fantomtegner. Altså pr. god, gammeldags håndkraft??

Hono

ps. Hvorfor 200 points??
Avatar billede kasper77 Nybegynder
21. april 2002 - 23:55 #3
Paint? Bruger de virkelig det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. april 2002 - 23:56 #4
Der findes et specialprogram til dette, udviklet af fib i samarbejde med et par universiteter. om man bruger dette i danmark ved jeg ikke.

Programmet er en slags database der indeholder en masse forskellige ansigtselementer, der så sættes sammen til det færdige ansigt

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede virvelvar Nybegynder
21. april 2002 - 23:57 #5
Kasper77>>>Det tror jeg sgu ik lige du skal regne med.
Tror sgu selv mere på at de brugre sådan en tegner der.
Men har da set at de bruger nogle specielle computer programmer i tv serien Nash Bridges*GG*
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. april 2002 - 00:07 #6
Ring til dem! 112

LOL
Avatar billede j0ker Nybegynder
22. april 2002 - 00:15 #7
hermandsen> :o)
Avatar billede j0ker Nybegynder
22. april 2002 - 00:15 #8
Hvor fanden har du deres nummer fra?? :o)
Avatar billede heyyou Nybegynder
22. april 2002 - 00:22 #9
ja jeg ved at det er et eller andet med fantom, men om det hedder det ved jeg ikke?
Avatar billede ducks Nybegynder
22. april 2002 - 00:28 #10
lol mærkeligt der mangler politi i danmark http://www.politi.dk/glforside/Indexold.htm klik på linket (ved ikke om det er sandt der mangler politi :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. april 2002 - 00:31 #11
>>j0ker
Jeg slog det op i telefonbogen! Var ikke helt sikker! ;) Mente det var noget med 911, men det er vist i USA! Ellers kan I jo prøve begge numre! Så får I sikkert også FBI's program! :)

>>heyyou
Lad være med at give 200 point væk med mindre personen rent faktisk kan skaffe programmet! Det ville være at misbruge ekspertens point system! For min skyld må du gerne give bufferzone mellem 30-60, men ikke 200!!! Det er altså MANGE point!!!

Ellers vil jeg bare sige: Happy hunting!

//hermandsen
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. april 2002 - 11:15 #12
det er nok ikke det de bruger, men til MAYA kan du få et plugin til at lave persontegninger med.

Du vælger bare et færdig template af en der ligner nogenlunde, og så sidder du med en equalizer og justerer hele ansigtet og kroppen hvis det skulle være nødvendigt.

Raket !