Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 12:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Eksperten får konkurrence fra ComOn

Som nogle sikkert har opdaget, så har SOL ComOn lavet sig en ny IT-community, kaldet NetSvar, som ligner Eksperten en hel del. Princippet er faktisk det samme med at man har nogle point som man kan stille spørgsmål for.

NetSvar er dog ikke lavet så godt som Eksperten, og jeg tror derfor ikke den bli'r nogen direkte konkurrent !

NetSvar:
http://www.comon.dk/20/netsvar/default.asp

Snowball
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. juni 2000 - 12:55 #1
Var inde at kigge... Synes interfacet er dårligt implementeret og vil ikke anvende siten i fremtiden.

Anyway - hvis man ikke har noget revolutionerene at tilføje, hvorfor så direkte kopiere en allerede fungerende site...
Avatar billede albers Nybegynder
28. juni 2000 - 12:57 #2
Tja ljweb - hvorfor er der både en Netto og en Fakta :-)
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 13:00 #3
Good point albers ;)

Snowball
Avatar billede theartist Nybegynder
28. juni 2000 - 13:18 #4
Er der en der har en succes, mener jeg ikke at det er forkert at "kopiere" (ikke stjæle) denne, ellers var der monopol på alt, og det ville ikke gøre livet til en dans på roser...
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 13:20 #5
Det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg tror ikke ComOn får den store succes med NetSvar ! I forhold til Eksperten, så er både design og brugervenlighed ikke ret godt (synes jeg!) !

Snowball
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. juni 2000 - 13:28 #6
hvis man skal replikere en site, så må man da sørge for at gøre sitet bedre.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juni 2000 - 13:28 #7
Men de har jo:

  "Den bruger, som tjener flest point ved at svare på spørgsmål den første
  måned, vinder en rejse for to personer tur/retur til London med GO
  Rejser."

og det har eksperten.dk ikke. Men der er jo ingen spørgsmpl man kan
svare på - næsten da.
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 13:33 #8
Siden er også først åbnet i dag, så det er jo begrænset hvor mange spørgsmål der kan blive stilt indenfor så kort tid !

Men det er jo klart (det med rejsen). De skal jo ha' folk til at bruge siden så den bli'r mere og mere populær, og så må de jo lokke med et eller andet !

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juni 2000 - 13:43 #9
Både og, spørgsmål nr. 43 er da et par dage gammelt:

43 Køb af domæne  Besvaret spørgsmål  150  24-06-00
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 13:46 #10
OK, men officielt er det først åbnet i dag !

SOL ComON åbner i dag sit nye IT-community NetSvar. Her kan du stille spørgsmål om hardware, software og andre emner, og hjælpe andre med din viden.

Af Karim Pedersen
28. juni 2000, klokken 10:38

Snowball
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2000 - 14:15 #11
"kanon" start de har fået med siden ;)

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]SQL Server has run out of LOCKS. Re-run your command when there are fewer active users, or ask your System Administrator to reconfigure SQL Server with more LOCKS.

/20/netsvar/admin/basics-inc.asp, line 300

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juni 2000 - 14:00 #12
Det eneste der er bedre er at de point man vinder kan man få noget ud af. Ligesom denrejse og det der.
Avatar billede snowball Novice
29. juni 2000 - 18:27 #13
Tjaaa, men det tror jeg ikke den bli'r ved med at være ! Rejsen bli'r da bare brugt som "lokkemad" ;)

Snowball