Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. april 2002 - 00:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ICQ & mIRC

I både ICQ og i mIRC sker det! og det der sker er at når jeg trykker på et link f.eks. www.sol.dk så fryser ICQ bare og så skal man afslutte job for at åbne det igen, og det samme sker for mIRC, og det er ren installation! nogen gange når jeg har formateret c drevet virker linkene men så sker det ved et tilfælde at den ikke kan åbne link. hvad kan problemet være?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. april 2002 - 00:10 #1
kører du win ME?
for så er der vist ikke noget at gøre :0(
Avatar billede klatten Nybegynder
20. april 2002 - 00:10 #2
Ustabilt styresystem!
Bruger du Win98 eller WinME?
Opdater evt. din browser til en nyere version!
Avatar billede initializing Nybegynder
20. april 2002 - 00:11 #3
Ved ICQ hjælper det nogen gange hvis man holder SHIFT ende samtidig...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. april 2002 - 00:13 #4
du må kun oprette ét sp. om det samme! http://www.eksperten.dk/spm/175263
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. april 2002 - 00:15 #5
jeg havde samme problem i ME, og det er ME den er gal med - ikke icq!
Så du må ty til copy/paste! eller opgradere til XP eller andet!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. april 2002 - 00:18 #6
Jamen det har jo virket! og det er Win ME
Avatar billede klatten Nybegynder
20. april 2002 - 00:25 #7
Ja, men efter at det har virket, har du måske installeret et eller andet program og så sker der konflikter i systemet. WinMe virker bedst, når man ikke installerer noget på det...men så er det selvfølgelig lidt kedeligt:)
Prøv med en opdatering af browser fra MS hjemmeside...
Installeret evt. en anden browser en Internet Explorer. F.eks. www.opera.com og sæt så denne som standard browser.
Med mindre du kan installere Win98se, Win2000 eller WinXP kan jeg ikke give dig et bedre råd!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. april 2002 - 00:37 #8
har selv fundet ud af det
Avatar billede resten Nybegynder
20. april 2002 - 06:36 #9
Hvad var løsningen ?
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. april 2002 - 09:42 #10
Jeg spiller meget Counter-Strike. og så har jeg en Boomtown client installeret for at kunne spille på Boomtown. Men så huskede jeg at der ikke var nogen problemer før at den var installeret! Så jeg uinstall.... den bare og så virkede begge programmer fint igen!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
20. april 2002 - 14:54 #11
Hmmm problemet er der igen!