Avatar billede durany Nybegynder
19. april 2002 - 10:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

konverter filer til mp3 og mp3 til wav

wazzz uppp!!

Jeg ville spørger om der var nogle der vidste hvordaN MAN konverterede wave filer til mp3 og hvordan man konverterede mp3 filer til wave så jeg kan lægge dem ud på en cd og høre dem på en alm. cd afspiller.

og så også en sidste spørgsmål for samme emne.
Hvordan tager jeg kun lyden fra en media fil.
Fx. en film hvor jeg kun skal bruge lidt af lyden

på forhånd tak
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. april 2002 - 10:41 #1
Avatar billede equal Nybegynder
19. april 2002 - 10:43 #2
Hvis du gerne vil gøre det på lovlig vis, skal du gå indpå www.Downloads.com og søge efter:
from mp3 to wave
eller
from wave to mp3
Der kan du så downloade nogle forskellige programmer som kan gøre det du ønsker. Det er faktisk rigtig let når du først har et program til det.

mvh. Equal
Avatar billede equal Nybegynder
19. april 2002 - 10:45 #3
Et direkte link:
http://download.com.com/3000-2140-9070293.html?tag=lst-0-8
Du kan både konvertere fra mp3 til wave og omvendt.

mvh. Equal
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. april 2002 - 10:49 #4
Hvad er der galt med mit link?
Avatar billede ib_14 Nybegynder
19. april 2002 - 10:49 #5
den nyeste vision af medie player eller musik mash kan konvatere
Avatar billede delwin Nybegynder
19. april 2002 - 11:02 #6
de fleste brænderprogrammer kan gøre det selv.. bare sæt dit program til at lave en musikcd og så vælg dine mp3 filer..
Avatar billede ithelp Nybegynder
19. april 2002 - 11:07 #7
winamp har nogle plogins til at konvertere mp3 tilbage til wave (diskwritter) de følger enda med, så det er bare at finde ud af hvor du vil smide dem......it works and its free
Avatar billede Beach Mester
19. april 2002 - 12:34 #8
Hvis du vil bruge Winamp til at konvertere så har jeg lavet en lille opskrift her:
http://www.freestyle.dk/afspiller_faq/s1.htm

//Beach
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. april 2002 - 13:37 #9
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. april 2002 - 14:01 #10
Nero Burning Rom, kan konvertere begge veje, og så får du et "brænd" godt brænderprogram oven i. ;-)

www.nero.com
Avatar billede sy22 Nybegynder
23. april 2002 - 20:27 #11
cdex er et lille lækkert, brugervenligt og gratis program der kan løse alle dine sorger.
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=cdex&tg=dl-2001
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
23. april 2002 - 23:42 #12
Programmet hedder feurio og kan hentes på feurio.net eller .com
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. april 2002 - 23:19 #13
Har du svar nok?
Avatar billede rwb Nybegynder
12. september 2002 - 09:23 #14
Er der nogen der MEGET hurtigt vil være sød at fortælle om man kan bruge Winamp3, og i så fald hvordan man gør?
det haster virkelig meget...
På forhånd tak!

- Rwb
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
02. september 2003 - 12:41 #15
skulle vi få lukket her
Avatar billede k.sloth Nybegynder
10. september 2003 - 00:10 #16
Jeg har længe brugt ahead nero, og har været meget glad for det, da det er uhyggelig nemt.

Nu er jeg begyndt at bruge Windows Media Player 9.0 til at brænde musikcd-ere og det er klart bedre end nero...