Avatar billede __ Nybegynder
15. april 2002 - 15:03 Der er 19 kommentarer

Sende SMS til udlandet

En af mine venner er taget til tyskland, og har sendt mig en sms. Koster det det samme for mig at sende til ham når han er i tyskland, som vist han var i Danmark???

Jeg har Telia Choice Abonnoment
Og kan normalt sende SMS'er til 25 øre pr stk!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. april 2002 - 15:04 #1
Det koster det samme for dig, og det koster intet for ham!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #2
nej! det koster mere, kan ikke lige huske hvor man kan se priserne!
Avatar billede jin Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #3
Jeg har hørt... at det koster dig dit doblet !
Det vil sige 50 øre for DIG !
Avatar billede jin Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #4
SVAR !
Avatar billede __ Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #5
Hmm, og hvad skal jeg så tro på?. Vis det koster mere, så vil jeg gerne se priserne!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. april 2002 - 15:07 #6
Hvorfor skulle det koste mere for dig?
Jeg har i gud ved hvor lang tid sendt til  og fra tyskland uden at det har kostet mig mere at sende til tyskland end at sende til DK.
Og det har heller aldrig kostet noget at modtage beskeder i tyskland!
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
15. april 2002 - 15:11 #7
Jeg har en kammerat som var guide i europa, og vi kommunikerede tit med sms mens han var afsted. På min regning var prisen for sms´en den samme om han var i kolding eller italien.. 8)
Avatar billede __ Nybegynder
15. april 2002 - 15:11 #8
Jeg vil nu gerne være sikker på at det ikke koster mere. I står jo od modsiger hinanden, så jeg er lidt i tvivl. En elelr anden form for dokumentation ville være godt!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. april 2002 - 15:13 #9
Det skulle undre mig om telia ikke har en gratis hotline!
Prøv og ring til den!
Avatar billede __ Nybegynder
15. april 2002 - 15:14 #10
Har søgt efter et nummer til det på derees side, emn kan ikke finde det!!!!
Avatar billede __ Nybegynder
15. april 2002 - 15:14 #11
Fandt nummeret, prøver at ringe..... Vender tilbage i aften!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. april 2002 - 15:14 #12
ligemegt hvad i siger, så koster det i hvert fald flere penge at sende FRA et udland! der står ikke noget på telias sider om det med at sende TIL et udland!
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 15:15 #13
Fra_ >> det koster ikke mere for dig .... hvis du nu ikke vidste han var i tyskland og sendte en SMS skulle teleselskabet jo kontakte dig før de sendte SMSen vidre og spørge om det er iorden at de sender den til tyskland for et mer´ beløb

det koster dig heller ikke mere at ringe til en mobil i udlandet
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 15:15 #14
det koster dig heller ikke mere at ringe til en mobil i udlandet (med dansk abbonoment)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. april 2002 - 15:19 #15
prøv at smide det herind! http://mobilsiden.dk/mobildebat.dk/
Avatar billede skolefreak Nybegynder
19. april 2002 - 16:03 #16
hvorfor prøver du ikke bare at sende via internettet...www.coolsms.dk  eller andre hjemmesider, det løser dit problem
Desuden kan jeg af erfaring fortælle dig at det koster mig mere at sende sms'er til tyskland
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2002 - 17:14 #17
skolefreak >> Hvilket abo har du?
Kan decideret se på din faktura at det koster mere?
På min fakture står der den samme pris ved sms til DK som til DE!!
Avatar billede Chewie Novice
17. maj 2002 - 10:21 #18
Lukketid !!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 04:17 #19
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???