Avatar billede gbdtv Nybegynder
23. juni 2000 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

popupmenuer i flash

Jeg har lavet en popupmenu i flash, efter "opskrift" fra flash developer site. Den tekst jeg har på menuen og undermenuer, er "grumset". Jeg har forsøgt at definere teksten i menuen som textfields, men så virker mouseoverfunktionen ikke. Jeg bruger flash4 og kører windows NT. Her er et link, så kan man måske bedre forstå mit problem. I skal vælge linket "faggrupper" www.dfid.dk.
Kan I mon hjælpe????
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
23. juni 2000 - 19:03 #1
kan du give en link til den .fla du har brugt som forlæg ?

har du prøvet at embedde din font, du kan også lave buttons med en font så skal du bare huske at lave det aktive område så stort at det dække hele området bag den "font/button" du vil lave, du skulle måske også vælge en font der er san serif de virker som regel bedre på en skærm.
Avatar billede gotcha Nybegynder
24. juni 2000 - 14:56 #2
Du kan godt definere teksten i menuen som text fields, bare du husker at lægge en knap under med de samme handlinger.

Du siger, at du har fået det fra en anden side. Kan du ikke give linket, så man evt. kunne lave menuen med dine tilpasninger?