Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. april 2002 - 17:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bladre frem og tilbage mellem de spm man deltager i

nu er jeg begyndt at blive træt af at skulle trykke, og trykke >> for at bladre mellem de spm jeg deltager i

det henner at jeg skal have fat i et spm, som jeg ved der ligger godt tilbage.

og der er jo kun een knap og det er >> og når man nogle gang skal næsten HELT tilbage til da man startede her på eksperten (mere end 1200 spm. tilbage), så tager det sin tid!

Var det ikke en ide med et eller andet system så man bedre kunne komme "tilbage i tiden"

jeg ved denne feature har været her før! (før e3)
hvor der stod 1,2,3,4,5,6,7,8, osv nede i bunden..

kan denne feature ikke komme tilbage!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. april 2002 - 17:31 #1
Ja Jeg er 100 % enig, har selv tænkt på det før !..Og synes det ville være en god funktion hvis den kom igen !!

:o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 17:32 #2
Ved godt det ikke er optimalt, men du kan gøre sådan her:

Tag din "oprettet" side:

http://www.eksperten.dk/konto.phtml?id=0&option=23&rowStart=21/

Så ændrer du rowStart til tal du sådan ca regner med - F.eks:

http://www.eksperten.dk/konto.phtml?id=0&option=23&rowStart=1200/

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 17:32 #3
Skulle selvfølgelig have været: Tag din "Deltager i" side:
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. april 2002 - 17:39 #4
hmm.. håber nu stadig den kommer igen ;o)
men må bare nøjes med den rowstart indtil videre ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 17:43 #5
Yep yep, det ville være dejligt hvis den kom igen, men begrundelsen for at fjerne funktionen i tidernes morgen var at det "trak" for meget på databasen - Hvorvidt det er tillfældet aner jeg ikke.

Go' søndag.

/Nikolaj
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. april 2002 - 17:45 #6
kan jo håbe den i det mindste kommer i Eksperten Pro ;o) som man jo stadig venter spændt på