Avatar billede woolbox Nybegynder
13. april 2002 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Link til regler????

Hvorfor pokker er der ikke et nemt-at-finde link til Ekspertens regler? - Enten under Info eller ved siden af ... Det er trods alt vigtigt for at holde Ekspertens niveau oppe.

Jeg skulle bruger den nøjagtige formulering af reglerne, med henblik på at irettesætte en bruger som tager sine egne point - men jeg kunne efter et kvarter ikke finde dem!!!

På forhånd tak - Eksperten er for fed! ;o)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
13. april 2002 - 17:43 #1
Avatar billede woolbox Nybegynder
13. april 2002 - 17:45 #2
Oki - takker ... Men hvad så når jeg har glemt dem og skal finde dem igen? ;o)

Link unde Info?? :o)
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. april 2002 - 17:45 #3
Det er denne du skal bruge woolbox:

Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.
Avatar billede woolbox Nybegynder
13. april 2002 - 17:45 #4
unde -> under even
Avatar billede woolbox Nybegynder
13. april 2002 - 17:46 #5
Tak, startfirma - Men jeg ville nu gerne kunne henvise til et link for at underbygge min påstand om at der er sket noget ureglementeret :o)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. april 2002 - 16:53 #6
Jeg må sige at mene det samme som <woolbox>
der mangler et link til det regelsæt, samt en måske mere uddybet regelsamling.
Gentagne gange ser jeg forskellige regler blive skrevet i diverse spørgsmål, ikke mindste denne ( Du må iflg. reglerne ikke oprette spørgsmålet 2 gange, samt du må ikke linke til et af dine spørgsmål inde i et nyt....)
Jeg kan da godt se logikken i det, men der står *ikke* noget i de skrevne regler om det

/0ffline
Avatar billede woolbox Nybegynder
14. april 2002 - 17:44 #7
Vi vil ha' et let tilgængeligt link opppe i menuen!! ;o)