Avatar billede jepa Nybegynder
12. april 2002 - 18:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

premiere

Er der en der kan fortælle mig, hvorfor at jeg ikke kan
få hele min færdig video med ,når jeg overføre den fra pc til kamera,er det ligesom at mit kamera zoomer?
Har: premiere 6.01. Win xp. Pinacle dv kort.
Panasonic nv ds11 kamera,med Dv widge.
Avatar billede cnr Nybegynder
16. april 2002 - 14:03 #1
Kan det have noget med TV-Cropping at gøre, det skære jo noget af billedet væk?

CNR
Avatar billede jepa Nybegynder
18. april 2002 - 18:28 #2
Hej Cnr
Det er muligt har hørt om det.Men er det noget jeg indstiller i premere?
slår fra/til (hvordan?)
vh jepa
Avatar billede cnr Nybegynder
18. april 2002 - 20:37 #3
Godt spørgsmål, jeg har ikke Premiere til at køre for tiden. Jeg brugte Premiere 5.1 til at lave AVI filer, og når jeg eksportede en film, kom der en pop-up menu op på skærmen, hvor der var mulighed for at ændre det. Men du skal sandsynligvis slå det fra allerede når du capture.

Når du har en menu hvor der står general settings, så prøv at ændre det til nogle af de andre muligheder. Jeg mener det var under video settings, men jeg kan f..... ikke huske det;o)

CNR
Avatar billede jepa Nybegynder
28. april 2002 - 10:18 #4
Hej CNR
Har lige prøvet at inst. win 98/s. Det køre som det skal.
Hvorfor fand.. virker det ikke i win xp ?
vh jepa
Avatar billede cnr Nybegynder
28. april 2002 - 10:28 #5
Beats me, jeg køre selv win98/s. Kan muligvis være en børnesygdom ved XP, i så fald er du ikke den første til at opdage en fejl i et nyt MS program!!!

CNR