Avatar billede lime Nybegynder
10. april 2002 - 10:35 Der er 6 kommentarer

Installering af WP5.1 driver

Hvordan installerer jeg en downloadet WP5.1 driver? Driveren er netop kun en driver, en .exe fil, ingen ledsagende README eller installerings utility? Jeg havde håbet, at den oprindelige diskette, Printer 1, ville indeholde en række .exe filer, og at jeg som sidste udvej kunne tilføje den nye på en kopi, forudsat at jeg så også kunne finde ud af, hvordan netop den skulle markeres overfor installerings programmet, men nej, sådan ser Printer 1 ikke ud.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. april 2002 - 11:35 #1
Spørgsmålet er ikke forstået:

En exefil er ikke en driver, men en programfil.

Men den kan jo godt, hvis du eksekverer den, pakke de egentlige driverfiler ud. De vil så nok havne i samme folder, som filen ligger i.

Jeg kan ikke huske hvad WP51 printerdriverfiler hedder til efternavn, men det er i hvert fald IKKE .EXE.
Avatar billede bromer Nybegynder
10. april 2002 - 13:50 #2
Bortset fra det. Hvad har det så med TeX af gøre??

/Rune
Avatar billede tipsen Nybegynder
22. april 2002 - 01:09 #3
Du installerer GhostScript og printer direkte ud i PS - ingen problemer - du kan evt. også bare kompilere dokumentet til DVI!
Avatar billede tipsen Nybegynder
22. april 2002 - 01:10 #4
Rune: Det er da sjovere på den måde - ikke? :-)
Avatar billede bromer Nybegynder
22. april 2002 - 01:12 #5
Eller noget... :)
Avatar billede bromer Nybegynder
20. maj 2003 - 20:19 #6
Spørgsmålet burde altså lukkes, så denne kategori ikke bliver helt til hest ligesom så mange andre!