Avatar billede dudesicko Novice
08. april 2002 - 23:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Imod lukningen af de sønderjyske sygehuse

Dette er en underskriftsindsamling imod lukningen af de sønderjyske sygehuse. Tilføj dit navn og vær med i kampen mod planerne!
Print gerne en eller flere lister ud og tag dem med på din arbejdsplads, til dit bibliotek, din skole, dit lokale værtshus.. what ever. Når listerne er udfyldte, så send dem retur til os (adressen står i bunden af listen), så afleverer vi dem personligt til Carl Holst.
Datoen for sidste aflevering kommer på siden her i nær fremtid, så hold øje med det.

http://www.mor-far.dk/sygehus/
Avatar billede michael-rene Nybegynder
09. april 2002 - 00:07 #1
virker ikke :(
Vil lige spørge om det kun er forbeholdt sønderjyder eller må vi nordjyder også gerne være med :)
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 00:08 #2
Nej serveren røg sku lige ned ;( den kommer op omlidt igen SORY :)
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 00:10 #3
Damen (kæresten) siger at vi jo ikke kan forbyde nogen at skrive sig på :)

Men får de deres vilje her i SDJ, så går projektet sikkert videre og hvem ved om i står for tur næstegang ;(
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 00:11 #4
de (Amtet) burde droppe motorvejen Åbenrå-Sønderborg og bruge pengene på sygehusene istedet
Avatar billede michael-rene Nybegynder
09. april 2002 - 00:11 #5
ja det er jo det :)
Men tror ikke vi har sådan nogle politikere der løber fra valgløfter her oppe ;)  men man ved jo aldrig
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 00:16 #6
HEHE nej men han snakker jo hele tiden uden om, han ville jo heller ikke lukke dem lige nu men først år 2008 (haderslev hvor jeg kommer fra) og det er jo ikke i den her valg omgang, men det er jo lige meget han arbejder jo på det i denne valgomgang, så det er jo et brud uanset, sådan ser jeg det hvert fald.

Hmm seerveren kommer op om få min, siger den gode mand der står for den.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 00:16 #7
venter på serveren - så ligner min printer en med "Endeløse baner" :|)
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 00:18 #8
Så er den oppe igen, han siger serveren disser hver nat kl 00.00 :)
Han kan ikke finde fejlen :)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 00:23 #9
Dudesicko - du har vel ikke noget imod jeg sender linket videre til familie, venner og betalte bekendte ?
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 00:27 #10
Nej du/i skal bare sende det løs, INGEN skal holde sig tilbage, siden er oppe så ALLE kan se hvad der foregår ... . ..... :)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 00:55 #11
prøv lige at se denne side - Carl altså :(

velfungerende sundhedsvæsen !
Behandlingen er desuden rykket tættere på borgerne med kortere ventetid og mindre transporttid til følge !

hva' skal man sige ? ja undskyld men jeg har stemt på venstre de sidste 10 år
Avatar billede dudesicko Novice
09. april 2002 - 21:23 #12
:)
Avatar billede dudesicko Novice
04. maj 2002 - 12:17 #13
Lukker lige