Avatar billede hathor Nybegynder
08. april 2002 - 23:44 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

iværksætterstøttelse????

Er der nogen her der kender noget til hvilke krav man skal opfylde for at få iværksætterstøttelse?

Både fra Danmark og fra EU??

Nogen der kan smide et nyttigt link?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
08. april 2002 - 23:47 #1
du kan prøve at kigge her og se om der er noget www.startfirma.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
08. april 2002 - 23:48 #2
Så vidt jeg er informeret er iværksætterydelse droppet. I stedet får du 25 rådgivningstimer hos kommunen, hvor du kan få svar på alle de spørgsmål du måtte have.

Kig evt. ind på www.startfirma.dk - et helt site om dit spørgsmål. :)
Avatar billede praetorian Nybegynder
08. april 2002 - 23:49 #3
Der er iværksætterydelse, men det er kun for virksomheder der skal til at udvikle et unikt produkt helt fra begyndelsen af, der får man støtte til produktion og produktudvikling til et vidst nivaeu og det er det.
Avatar billede hathor Nybegynder
08. april 2002 - 23:53 #4
Hvad med EU?

Der må da være noget med EU når de nu støtter så meget andet ragelse.

Er der nogen der ved noget om det??
Avatar billede hathor Nybegynder
08. april 2002 - 23:54 #5
sig mig er det folk der har lavet eksperten der har lavet startfirma.dk?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 00:00 #6
jeg ved ikke om du måske kan komme videre herfra
http://www.danmark.dk/myndighed.asp?page=orgenh&objno=106219
Avatar billede michael-rene Nybegynder
09. april 2002 - 00:01 #7
hathor ikke meget bekendt, men han er dog aktiv her på eksperten ham der har lavet startfirma