Avatar billede simob Nybegynder
08. april 2002 - 13:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Knap-problem

Jeg kender ikke til denne problematik og håber der er en der kan løse det.

http://olo.dk/christianbirkdk/ -> profil

SVAR udbedes hurtigt

//simob
Avatar billede pingeling1000 Nybegynder
08. april 2002 - 13:48 #1
Den skriver jo at Afslut_Click er tvetydigt, så mon ikke du har flere af disse og at den derfor har problemer med at vælge...

Prøv evt at omdøbe Afslut_Click til Afslut_Click_x hvor det er deffineret, og hvor den burde blive kaldt.
08. april 2002 - 13:51 #2
Undskyld, hvad går spørgsmålet på?
08. april 2002 - 13:51 #3
glem mit spørgsmål...
Avatar billede simob Nybegynder
08. april 2002 - 13:55 #4
pingeling
Hvordan kan jeg omdøbe den...
Avatar billede terry Ekspert
08. april 2002 - 14:11 #5
remove one of them! If they are both in use then you will need to decide which one you will continue using and if necesary move the code from one to the other
Avatar billede terry Ekspert
12. april 2002 - 20:53 #6
simob>how sit going here?
Avatar billede simob Nybegynder
13. april 2002 - 17:59 #7
Jeg skal aflevere mit projekt på torsdag!

Jeg har mulighed for at lægge et link. Så kan i downloade den, fikse den og uploade den til mig igen.

Linket vil komme på mandag mellem 8-14

På gensyn.

//simob
Avatar billede terry Ekspert
17. april 2002 - 18:46 #8
simob>can you close this question please?
Avatar billede simob Nybegynder
28. april 2002 - 21:42 #9
closed
Avatar billede terry Ekspert
29. april 2002 - 08:12 #10
simob>what was the solution? you cant just reject an answer without an explanation!
Avatar billede terry Ekspert
01. maj 2002 - 20:01 #11
simob>Do you want to continue using eksperten opr do you want your account closed? You dont have MUCH time to answer with a good explanation or admins on your tail!
Avatar billede simob Nybegynder
01. maj 2002 - 23:26 #12
"simob>can you close this question please?"

Terry, jeg ved ikke hvad der sker med dig. Dette er dine egne ord. Jeg fik ikke nogen hjælp jeg kunne bruge og jeg fik ikke løst mit problem til at jeg skulle aflevere projektet, så jeg kan ikke se hvad dit problem er.
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2002 - 08:36 #13
08/04-2002 14:11:41 I made a suggestion which with the information we have been given could matybe help! You also mentioned that you would place a link "Linket vil komme på mandag mellem 8-14" so we could also help. Where is it? People are using their own time to try and help and in the end dont see payment (points). Its your job to feed us with the information we need to help and you havent. And we have no idea as to whether or not you could make use of the information given so far. Get the point?