Avatar billede djblues Nybegynder
08. april 2002 - 08:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Eksperten mailrobot -------- mere info

Er det ikke muligt at få selve spørgsmålet i email fra mailrobotten.......

Altså bare det første felt, så man ikke kun har Spørgsmålets titel at gå efter....
???
Avatar billede startfirma Nybegynder
08. april 2002 - 08:35 #1
Ja, det ville være rart, altså at man allerede i indbakken ville kunne sorterer spørgsmål :)

Men eksperten.dk ville miste nogle hits, og det tror jeg ikke de er interresseret i :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede snigermunken Nybegynder
08. april 2002 - 08:37 #2
god ide... så undgår man også spm. blver ignoreret fordi de hedder noget med "HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP" eller "et spm. om php" (Ja det havde jeg regnet ud eftersom den er oprettet i php debatten)
men jeg ville bare ønske jeg fik mail når det bliver svare og kommenteret i diverse tråde jeg deltager i.
Avatar billede djblues Nybegynder
08. april 2002 - 08:48 #3
>>> startfirma

Hvis det er fordi "Eksperten" så mister reklame penge, hvorfor så ikke lægge en reklame med hver Email, evt. i top eller bund.....

Jeg vil hellere have lidt reklame flimmer i mine emails, og så slippe for at skulle gå ind på spørgsmål, jeg ikke er interreseret i.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
08. april 2002 - 08:49 #4
-----------------------| Annonce |-----------------------
Optjen trafik til dit website ved at ændre din startside.
Gratis, hurtigt og nemt!
http://exp.dk/phpads2/adclick.php?bannerID=33
---------------------------------------------------------

er taget fra en mail fra eksperten, så der er allerede reklame på.
Avatar billede dmcn Praktikant
08. april 2002 - 08:53 #5
Som startfirma siger, så er den eneste grund til at dette ikke allerede er blevet gjort formentlig, at e vil miste frygtelig mange hist = færre pageviews = færre reklamevisninger.

Og ja, der er allerede reklamer i e-mailsne. Det skal jo heller ikke blive til en stor reklametekst.
Avatar billede djblues Nybegynder
08. april 2002 - 08:54 #6
UPS, ja....havde ikke lige set....
Avatar billede djblues Nybegynder
08. april 2002 - 08:59 #7
Tja, håber Eksperten ville overveje forslaget alligevel, da det andet kan være pisse irriterende ..... nå, lukker ??.....
Avatar billede admin Novice
12. april 2002 - 15:17 #8
Det kommer :)