Avatar billede cortz Nybegynder
07. april 2002 - 22:03 Der er 7 kommentarer

3d chat

hey en der kan hjælpe mig med at designe en 3d chat hvis der er så send lige en mail til poxen@stofanet.dk
Avatar billede madd Nybegynder
07. april 2002 - 22:05 #1
Hm. 100 points, og en e-mail adresse ?
Med en god potion skepsis ligger dette spørgsmål på grænsen til det uacceptable ?
Avatar billede cortz Nybegynder
07. april 2002 - 22:09 #2
eller er der en der kan sige mig hvordan man gør
Avatar billede webben Nybegynder
07. april 2002 - 22:35 #3
skal du have designet en 3d chat ala n.dk eller hvad???? og bliver det for points...? og hvad skal den bruges til?

Kan du ikke skrive noget mere???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. april 2002 - 22:41 #4
Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål to gange http://www.eksperten.dk/spm/195090

Desuden kan du købe en licens til en 3D chat i USA for mange tusinde kr. Dvs. mere end 5000kr,
så du skal til at spare lidt op!

/per
Avatar billede murders Nybegynder
08. april 2002 - 19:53 #5
hvor kan kan man købe det
Avatar billede dennism Nybegynder
09. april 2002 - 15:19 #6
-- hoejrup

Skal man have sådan en licens for at kunne lave en 3D chat?
Er bare lidt nysgerrig!
Avatar billede equal Nybegynder
11. april 2002 - 16:51 #7
cortz>
Jeg kan lave en 3D-chat i PHP&MySqL til dig, som er færdig i løbet af næste uge!
Men for 100 point siger jeg nej tak, hvis du hoster op med lidt flere kan vi måske aftale noget, eller hvis du ligger $$$ i det!

mvh. Equal
ICQ: 153430068