Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ICQ går ned - HASTER

hmm, min ICQ er begyndt at gå konstant ned. Det sjove er at det er kommet lige pludselig. Når den går ned kommer den op med den fejl som i kan se på http://www.marj.dk/fejlicq.jpg
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:11 #1
hov glemte lige at sige at jeg har fjernet den og installeret den igen 5 gange nu og det har ikke hjulpet en pind
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:11 #2
Mit ICQ går også ned i dag og det gør det også hos en af mine venner. Det har nok noget at gøre med, at ICQ's server er ved at blive opdateret med nye programmer eller noget...
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:12 #3
får i også den fejl ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:14 #4
ja
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:14 #5
men fejlene ser anderledes ud hos os
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:14 #6
hmm så er det ikke andet for end at vente til i morgen og se hvad der sker
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:15 #7
vi ryger bare offline lige pludselig
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:15 #8
hmm, er det den samme fejl i får... altså ikke samme som min
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:15 #9
men jeg vil ikke have point for dette, så giv dem til dig selv :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. april 2002 - 20:17 #10
Ja min ven og jeg bliver bare smidt af serveren hele tiden, men vi får ikke den der c++ runtime error som dig. men vent til i morgen, så virker det nok bedre :)
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2002 - 20:18 #11
tjaa jeg prøver
Avatar billede prodic Mester
07. april 2002 - 20:22 #12
Prøv at køre filen dbconvert.exe - den rydder op i din DB, det kan være den der laver numre med dig.

Brug dbconvert.exe varsomt - du kan risikere at miste din history.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
09. april 2002 - 09:49 #13
prodic >> det hjalp :o)