Avatar billede woolbox Nybegynder
07. april 2002 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Markering af svar fra coAdmin + ved advarsler. Anmeldelser

Jeg har ikke selv fået nogle anmeldelser endnu *pudser glorien* - men jeg mener at to former for markering i spørgsmål genrelt ville være nyttige! ...

*** Markering når en coAdmin udtaler sig (har jeg diskuteret før, men der er ikke sket noget) - det er rart at vide om en bestem udtalelse kommer fra en mavesur ignorant som er utilfreds med noget eller en coAdmin som rent faktisk har en grund til at være utilfreds med spørgsmålet (warez, "dobbelt bogføring" oa.)

*** Markering af advarsler ved en kommentar fra coAdmins, fx med en rød lodret streg (à la den grønne ved et svar, den grå ved et afvist svar og lyseblå ved accepteret svar)

*** Til sidst, under listen af anmeldelser, burde der ikke stå hvem der har indgivet anmeldelsen?

Håber på en saglig og SOBER! debat! :o)

PS. Et godt svar giver ét helt point! ;o) - Men jeg er villig til at fordobble puljen hvis der kommer nogle gode svar! *LOL*
Avatar billede hrboom Nybegynder
07. april 2002 - 12:28 #1
WoW et point... fan'me mange LoL
Avatar billede fcs Novice
07. april 2002 - 12:31 #2
Hej Woolbox. Sjovt at du kommer med dette spørgsmål. Vi coadmins var til møde med Jakob (som ejer eksperten) i mandags for at snakke om netop disse ting. Alle de ting du efterlyser omkring coadmins indlæg er blevet "vedtaget" og skal "bare" kodes (men Jakob har meget travlt, så der går nok lidt tid) - men det kommer!!!

Mht. at få at vide hvem der har indgivet anmeldelsen, blev vi enige om at det ville ikke være en god ide. Det ville skabe had, hetz og nag - noget vi selvfølgelig gerne vil undgå. Derfor har vi besluttet at den bedste måde er at den anméldte ikke hvem hvem anmelder er. Admin og Coadmins ved det, så det er ikke muligt at anmelde som anonym. Derfor kan vi også holde øje med hvis en bruger lige pludselig hetzer en anden med en masse anmeldelser. Håber at dette var svar nok ;-)

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. april 2002 - 12:42 #3
Allrighty, tak for det meget konkrete og velformuleret svar!! - Forhøjer lige indsatsen til 2 - håber ikke at jeg bliver smidt ud for at ændre point-sum efter svaret er "godkendt"! ;o)
Avatar billede fcs Novice
07. april 2002 - 15:15 #4
*LOL* Takker for point - selvom du ikke behøver at give point i denne kategori. Vi er her jo også for at informere og hjælpe brugerne med eksperten ;-)