Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 01:02 Der er 27 kommentarer

Skitse

Kan jeg få lidt feedback på denne skitse.... Ved godt at fokus er stavet forkert... men jeg vil gerne have feedback på designet ..som det er indtil nu

Klaus Jensen

Avatar billede hono Nybegynder
07. april 2002 - 01:03 #1
hehe, gæt hvad vi magler. Du får tre gæt :)

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
07. april 2002 - 01:04 #2
magler = mangler naturligvis
Avatar billede lee Nybegynder
07. april 2002 - 01:05 #3
tihi... syntes det er lidt tomt ;)
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 01:06 #4
fuck he he http://80.197.60.143/        det sker hvergang
Avatar billede klas Juniormester
07. april 2002 - 01:09 #5
det ser ok ud .. jeg kan ikke lide det der gitter i toppen .. flash animationen har en bedre stil...
Avatar billede hono Nybegynder
07. april 2002 - 01:10 #6
virkeligt pænt. Lige to ting:

1 Jeg kan heller ikke lide gitteret
2 Jeg synes det federe når faq skriver FAQ

Men du kan nok se, når jeg går op i sådan nogle ting, så er der ikke meget at kritisere:)

Hono
Avatar billede klas Juniormester
07. april 2002 - 01:12 #7
måske kunne du bruge flere nuancer af den blå...
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 01:12 #8
hmm he he jeg kan heller ikke lide det gitter selv... men har en idee med det til resten af sitet medhensyn til indholdet af main.. Og ja FAQ SKAL STÅ MED STORT.... GIVER DIG RET.. DET ER EN TYRK FEJL I DESIGNET
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 01:14 #9
sidder også og leger med flere nuancer af den blå.... Hvad synes i om menu strukturen.... Den er ikke helt rettet til men selve funktionen og den funktionalitet
Avatar billede lee Nybegynder
07. april 2002 - 01:14 #10
hmm det er lidt tamt....
Det er somom der mangler en mere interesant top...
måske en farve mere ?

din font i multimediedesign i fo(c)us er du nødt til at finde en der ser pænere ud.

Menuen er ok fin ;o)

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
07. april 2002 - 01:16 #11
http://www.webtoday.dk designet på selve domænet er meget lækre at se på
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 01:17 #12
det er en skitse jeg har brugt til en aflevering jeg har lavet
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2002 - 01:21 #13
well - designet ser faktisk ret kedelig ud...

-det ligner noget der er tilpasset til 800x600
-kiksede firkanter
-uheldig font til logo
-ok menu - men virker ikke crossbrowser

umiddelbart ser designet på den oprindelige side bedre ud - måske kunne det dog friskes en del op, så måske i stedet arbejde videre med det?
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
07. april 2002 - 20:04 #14
Okay tak for respons jeg har lavet lidt om indtil nu.... http://80.197.60.143/ tjek det nye
Avatar billede hono Nybegynder
07. april 2002 - 20:13 #15
Det er meget bedre. Jeg er især vild med billedet du har placeret i venstre side, det ser mere proffesionelt ud sådan (ligner han egentlig ikke La cour fra rejseholdet? :D ).

Også gitteret er blevet bedre, selvom jeg stadig ikke er helt vild med det.

Hono
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 00:59 #16
Billedet i vestre side går igen nedad :/ hmm ved ikke om jeg bryder mig om selve billedet. Rent psykologisk er det ikke positivt at han sidder med ryggen til.
Toppen er blevet lidt bedre. meeen.

/Lee
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. april 2002 - 09:33 #17
multimediedesigner > Lige noget helt andet! Læser du til multimediedesigner eller er du det?
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
08. april 2002 - 12:17 #18
har lagt den ud nu

http://www.webtoday.dk
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2002 - 12:22 #19
hmmm - kan faktisk stadig bedre lide det gamle...
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
08. april 2002 - 18:11 #20
så er der kommet lidt ændringer igen.... www.webtoday.dk
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2002 - 18:15 #21
nu ved jeg ikke hvad det skal bruges til og så'n - men jeg syntes ikke rigtig det hjælper... syntes stadig bedre end det gamle... det bliver mere og mere rodet nu syntes jeg

måske skulle du prøve at starte HELT forfra?
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
08. april 2002 - 18:20 #22
hmm det er mit firma... jeg er ved at lave et nyt design.... Hvad mener du med rodet...
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2002 - 18:28 #23
underlige lysende prikker der ikke rigtig er mening i - det netgitter, der flere steder brat stopper - og sjov firkant oppe ved sitemap, hjælp, faw og søgningen, en uforholdsmæssig stor blå "streg" i bunden - et billede der psykologisk vender den besøgende ryggen - etc
Avatar billede lee Nybegynder
08. april 2002 - 18:41 #24
Det er bedre.. men toppen kan du godt gøre MEGET mere ud af.
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
08. april 2002 - 18:43 #25
Okay... Jeg vil ikke give dig helt ret... De prikker og gitter er jo bare grafik og skal ikke have den helt store effekt. Det er vel en priotering om man kan lide det eller ej. Den store blå streg i bunden er jeg ikke helt med på. Tænker du på det bl¨stykke i bunden.... Det er jo en del af designet.. Designet er lavet til man ikke skal scroll og er meget brugt. Vinder forslaget i samdata konkurencen brugte også denne model... Det er meget hensigtsmæssigt hvis man ikke skal have mange data på sitet.

Frames og scroll er = forbudt i mine øjne og er også på vej yt
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2002 - 19:14 #26
jeg har heller ikke snakket om frames eller scroll - siger bare min mening :)

det er rigtig at de ting "bare" er grafik - men alligevel skal design ikke "bare" være tilfældige grafikelementer der smides tilfældigt ind... og da må jeg (du efterspørger jo selv feedback) sige at det minder mig lidt for meget om noget der er lagt lidt for tilfældigt ind. dette lykkedes nogle gange - andre ikke, og dette syntes jeg ikke er lykkedes

det er også rigtigt en det blå stykke i bunden sikkert er en del af designet, men det skaber en ret stor uligevægt for mig medmindre jeg ser siden i 800x600

nu er der ydeligere kommet en lille pil under hvert punkt i din menu - godt at visualisere at der altså kommer noget ned derfra... men det skaber i mine øjne så en forventning om at der også popper noget op nede ved "Webtoday - Gl. Hirtshalsvej..." og "Grafisk design..." hvor pilene også er brugt

jeg har ikke set vinderen af samdata, men vil da gerne - link?
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
08. april 2002 - 19:56 #27
Det er heller ikke bad kama...... Jeg er glad for min kritik og synes selv man opnår det bedste resultat med respons---- mange tak