Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 17:53 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

s-vhs

jeg har købt et kabel til tv og pc. jeg har tilsluttet det men der kommer intet billede på tv hvorfor???
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 17:53 #1
skal jeg bruge noget software
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 17:53 #2
det er et geforce 2 mx 400
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2002 - 17:54 #3
Understøtter dit tv SVHS?
Er grafik kortet sat op til at vise billedet på TV?
Er grafik kortet sat på til PAL B?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2002 - 17:55 #4
Har du installeret driveren?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 17:57 #5
hvordan sætter man grafikortet til at vise på tv??
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 17:57 #6
hvilken driver
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2002 - 17:59 #7
grafik korts driveren der fulgte med kortet. Den lå på en CD, formentligt sammen med noget software til tv out udgangen
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 18:00 #8
der er noget der hedder winDVD 3.1 FSC
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. april 2002 - 18:03 #9
men jeg vil gerne kunne se både dvd og mpeg og avi
Avatar billede thomashove Nybegynder
05. april 2002 - 18:53 #10
prøv evt. at hente de nyeste geforce drivere fra NVIDIA ( www.nvidia.com )

efter at de er installeret burde du kunne benytte dig af Twinview - som du finder under punktet "avanceret" under skærmindstillinger
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2002 - 20:00 #11
Det er korrekt som thomashove siger at du skal ind i indstillinger for dit display og under advanceret sætte den til twinview (hvis det er muligt) eller bare til TV.
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
06. april 2002 - 09:55 #12
ok et har jeg gjort men nu er det sort hvid på tv´et
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
06. april 2002 - 10:06 #13
og en gang immelem kommer der farve i en masse flimmer
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
06. april 2002 - 10:08 #14
nu har jeg været inde under twin wiew og så har jeg trykket enhedsinstillinger og der står at det er en analog skærm og det er et tv men det felt kan jeg ikke krydse ud i. hvad skal jeg gøre
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2002 - 13:28 #15
Abdulla>> Grunden til at du har sort hvid på dit fjernsyn kan være en af følgende:
-Dit grafik kort er ikke sat til PAL B (se i manualen)
-DU bruger SVHS til scart adapter og dit fjernsyn understøtter ikke SVHS i scartstikket se dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/181750
Hvor jeg har indsat en længere forklaring med stik forbindelser i scartstikket. Du skal formentligt bruge composite udgangen (det gule stik) istedet for SHVS. Det kan være at dit fjernsyn kan sættes op til SVHS, i en menu (kik i manualen).
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
08. april 2002 - 17:52 #16
jeg har selv fundet ud af det ved at sidde og pille lidt men i får aligevel poinene
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. april 2002 - 19:03 #17
hvad var løsningen så?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
09. april 2002 - 17:46 #18
jeg prøvede at sætte et andet tv til og så virkede det på det og så da jeg satte det tilbage i det andet så virkede det! det er meget underligt