Avatar billede roslev Nybegynder
18. juni 2000 - 02:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bannereksponeringer/point

Hej Admin..
Ked af at forstyrre når i nu (forhåbenligt) snart er færdige med den nye Eksperen, med jeg fik lige en idé..

De fleste her på Eksperten har deres egen hjemmeside, og de færreste kan bruge deres point til andet en prestige og anelse af deres medeksperter...

Derfor tænkte jeg:
Hvorfor ikke lave et bannersystem styret af eksperten? Så kunne man udlove x eksponeringer eller x antal point! Accepteres ens spørgsmål kan man så vælge mellem point og eksponeringer af ens banner, som man uploader til jeres system. Man indsætter et stykke kode på sin side, og skylder man ikke nogen eksponeringer vises der ingenting...

..synes selv det er en god idé, som dog måske mangler lidt finpudsning.

Jeg tror det vil øge motivationen på Eksperten og være til gavn for brugerne.
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. juni 2000 - 02:49 #1
Det lyder ikke helt tosset :-)
Avatar billede stigc Nybegynder
18. juni 2000 - 05:04 #2
Smadder god idé
Avatar billede mpj Nybegynder
18. juni 2000 - 11:54 #3
I LOVE YOU ROSLEV!!!!

GOD IDÉ

MPJ
Avatar billede admin Novice
18. juni 2000 - 13:51 #4
Det vil blive overvejet :)
Avatar billede mora Nybegynder
19. juni 2000 - 07:39 #5
Der skal vel være en form for sikekrhed, hvis nu en eller anden side med absolut ingen eksponeringer, udlover 10000 eksponeringer...
Avatar billede netsjov Nybegynder
21. juni 2000 - 01:14 #6
Dewt lyder som en god ide. Det kan dog også laves på følgene måde.

Man har et banner på sin side, hver gang den bliver vist tjæner mig x antal point. Hvis nu man har lyst til få flere besøgne på sin hjemmeside kan man bruge nogle af de point man allerede har tjæmnt til at få sit banner vist.
Når man mangler bannere bliver ekspertens banner vist.
Da der højest sansyneligt er flere der tjæner point end der er brugere der får bannervisninger vil eksperten også få flere besøgne. Smart ik´..

Undskyld formuleringen - jeg fant på det imens jeg skrev :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2000 - 23:29 #7
Det lyder ikke helt tosset :-)
Avatar billede roholt Nybegynder
22. juni 2000 - 10:56 #8
På den måde kunne vi også komme lidt rundt på nettet og se jer andres sider.
God ide.
Per