Avatar billede machholdt Nybegynder
04. april 2002 - 21:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med afspilning af avi fil

Min medie player kan kun afspille nogle former for avi filer med lyd på, altså man kan sagtens se filmen bare uden lyd!! jeg har installeret alle de codecs jeg kan finde men alligevel sker der ikk noget med lyden!!! Hvad kan jeg gøre, og er der nogen der har nogle codecs jeg kunne prøve at installere!!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 21:22 #1
hmm hvad med nogle DiVx codecs, det kunne være at de er divx format, en divx film hedder som regel -> Anden - Hva' snakker du om [DivX - DVD-Rip].avi

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede machholdt Nybegynder
04. april 2002 - 21:24 #2
Hmm.. Kunne da godt være men mener sq jeg har installeret divx 5.0!!
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 21:25 #3
Jeg er ret sikker på, at du mangler enten ac3-codec'et eller ogg-codec'et. Jeg ved ikke, hvor de kan hentes, men smid en adresse. Så sender jeg dem.
Avatar billede machholdt Nybegynder
04. april 2002 - 21:27 #4
ufc >> Machholdt@yahoo.com
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 21:30 #5
Sendt. Tekstfilen forklarer, hvordan du indstiller media player, hvis der ikke er lyd efter installation af ac3.
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 21:32 #6
ac3 codec'et er inkluderet i divx 5.0!
Avatar billede machholdt Nybegynder
04. april 2002 - 21:36 #7
hmm.. Kan slet ikk højreklikke på filmen!!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. april 2002 - 02:19 #8
Fortæller mediaplayeren at du mangler et codec, eller er der lyd på filmen? Du har forhåbentlig ikke bare mutet den! *pinligt* ;)

Hvis du har så tryk lige en hurtig gang på 'm' inde i Windows Media Player!

//hermandsen
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
08. april 2002 - 02:27 #9
Et muligt problem er somregel de gamle 3.11 DivX encodede film - De nye codes har uhyre problemer med det...

Løsning: At afinstallere nyere divx-codecs og geninstallere 3.11 - Ved genintallation af nyere codecs, skal man ikke svare ja til at lade det nye codec afspille gamle (3.11) encodede filer *S*
Avatar billede machholdt Nybegynder
29. maj 2002 - 17:14 #10
hmm
Avatar billede hermandsen Juniormester
29. maj 2002 - 19:53 #11
Var der ikke noget der virkede?