Avatar billede floppertheopper Nybegynder
02. april 2002 - 17:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navigations menu

HEY!

Jeg ville bare MEGET gerne vide hvordan man laver sådan en naviagtion som der er her på experten, og som man også ser mange andre steder. Jeg snakker om sådan en her:  Her er du:  Experten > Opret spørgsmål > osv. > osv.

Hilsen Flopper
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 17:47 #1
enlig meget simpel.
Første side  skriver du  eksperten
Anden side    skriver du  eksperten -> opret spørgsmpl
tredje side  skriver du  eksperten -> oret spørgsmål -> et eller andet
osv. osv

/Michael Knudsen
Avatar billede nimda Nybegynder
02. april 2002 - 17:48 #2
/*****************************************************************************
    Copyright (c) 2001 Thomas Brattli (webmaster@dhtmlcentral.com)
    DHTML coolMenus Version 4.0_beta - Get it at coolmenus.dhtmlcentral.com
    This script can be used freely as long as all copyright messages are intact.
    ******************************************************************************/

coolmenus.dhtmlcentral.com
Avatar billede nimda Nybegynder
02. april 2002 - 17:49 #3
sorry
Avatar billede floppertheopper Nybegynder
02. april 2002 - 18:04 #4
Jeg mener om man ikke kan gøre det på en smart måde så man bare sætter et script ind, så den selv finer ud af hvor man er, hvor man kom fra, osv.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 18:28 #5
ved det faktisk ikke men ser ikke ud til det. Tror du skal gøre det the hard way ;)
Avatar billede floppertheopper Nybegynder
02. april 2002 - 19:39 #6
ja, det skal jeg vel...