Avatar billede cthun Nybegynder
02. april 2002 - 16:27 Der er 5 kommentarer

Ekspertens Banner/Menu!!

Jeg har skrevet dette før... Og jeg ved at mange andre også er træt af det!!

Kan i ikke snart få fjernet det banner under menueen... Det ser da total fucked ud!!

Hold da helt kæft hvor er jeg træt af det!
Avatar billede phrozia Juniormester
02. april 2002 - 16:29 #1
Banneren er nu okay, det er da mere menuen der falder ned, der er irreterende..?
Avatar billede cthun Nybegynder
02. april 2002 - 16:30 #2
Menuen er også ok... Det er bare fucked, man ikke kan læse hvad der står pga. banneret
Avatar billede dmcn Praktikant
02. april 2002 - 16:59 #3
Banneret giver penge. Eksperten lever af de penge (og specielt MS-banneret giver vist ok). Eksperten har ikke adgang til at ændre i banneret eller settings derfor. Mit forslag: Lev med det.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. april 2002 - 17:04 #4
Hvis der virkelig er nogle der er så sure over det, så kom med et forslag til hvor det eller kunne være.. Det kunne selvfølgelig godt sættes oppe der hvor der i øjeblikket er citater.. Men det er nok sat der meget bestemt, da der nok er flest der ser det der hvor det er nu..
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 17:06 #5
jeg har foreslået admin, at menuen ikke popper omgående, men at der er 0,5-1,0 sek delay. Det er meget irriterende, at den popper, bare fordi man kører musen forbi menuen.