Avatar billede subaba Nybegynder
15. juni 2000 - 13:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler MFC42.DLL:6880

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en manglende fil.
MFC42.DLL:6880

Jeg kan ikke starte Front Page op da filen FPCUT.DLL er sammenkædet med ovenstående som jeg mangler.
Avatar billede sa Nybegynder
15. juni 2000 - 13:54 #1
Jeg skulle nok kunne finde selve filen, da jeg selv har FP installeret, men jeg ved ikke, hvorvidt den skal installeres på en bestemt måde eller noget i den retning.

Har du prøvet at installere FP igen?

Hvilken udgave af Frontpage er der tale om?
Avatar billede hojben Novice
15. juni 2000 - 14:16 #2
Avatar billede hojben Novice
15. juni 2000 - 14:17 #3
den skal ligge i windows/system/
Avatar billede manon Nybegynder
15. juni 2000 - 14:17 #4
Du finder den på http://dllstar.hypermart.net/ og den skal lægges i Windows/system mappen.
Avatar billede manon Nybegynder
15. juni 2000 - 14:19 #5
*LOL*

Folk vil gerne have point i dag - man skal sgu´ være hurtig! *LOLOL*
Avatar billede hojben Novice
15. juni 2000 - 14:39 #6
Jepper... man skulle tro at det var sidst på måneden *GG*
Avatar billede manon Nybegynder
15. juni 2000 - 16:33 #7
Hvad i himlens navn er galt med mit svar ? Bare fordi jeg kommer 42 SEKUNDER for sent ??

Subaba > du burde have delt de point ! :-(