Avatar billede lasse182 Nybegynder
01. april 2002 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

weblogs/blogs?

Er der nogen der kender en weblog/blog der opfylder disse kriterierer:

hurtig og nem opdatering

vigtigt: skal kunne være i en box der kan scrolle(iframe)
Avatar billede larsep Nybegynder
01. april 2002 - 17:26 #1
Prøv at kigge på PostNuke.dk. Jeg ved ikke lige om det er noget for dig, men det er meget nemt at anvende - og gratis...

/Lars
Avatar billede larsep Nybegynder
01. april 2002 - 17:26 #2
Var vist et svar :)

/Lars
Avatar billede lasse182 Nybegynder
02. april 2002 - 14:45 #3
Det var ikke helt hvad jeg mente. det jeg skal bruge er en box der kan scrolle hvor jeg på en nem måde kan sætte mine egne nyheder ind i uden og skal til at redigere hele siden.
Avatar billede ckh Nybegynder
08. april 2002 - 15:20 #4
Noget alá den jeg bruger på http://www.eyesite.dk ?  (I-framen til højre)
Avatar billede lasse182 Nybegynder
09. april 2002 - 13:09 #5
ja det er sådan en..
Avatar billede ckh Nybegynder
09. april 2002 - 14:28 #6
Den jeg benytter på eyesite.dk er hentet her:

http://cafelog.com/

Du kan redigere i den som du har lyst til. Jeg har så valgt at sætte den i en I-frame, men det styrer man jo selv....