Avatar billede samuel Nybegynder
01. april 2002 - 12:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Defragmentering kører i ring.

Har brugt Defrag. jævntlig hver 2-3 måneder før - det pleje at tage 8-10 timer.
Men nu - efter 24 timer - kan jeg konstatere at den kører i ring. Når op på ca.70% og starter forfra igen. W-98 kører ellers perfekt. Er det en alvorlig fejl ?
Venligst
Samuel
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 12:10 #1
Prøv at lukke alle programmer, du har kørende i baggrunden. Hvis et af disse programmer skriver til harddisken, starter defrag forfra.
Avatar billede samuel Nybegynder
01. april 2002 - 12:17 #2
Tak for svar.
ALT er lukket når jeg kører Defrag. !
Men den genstarter ca. hver 5 min. og starter HELT forfra ca.
hver 30 min.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2002 - 12:21 #3
Genstart conputeren i fejlsikker tilstand og kør defrag derfra. Fremover så husk at defragmenter en gang om ugen :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 12:48 #4
Køre en FULD SCANDISK før du defragger.. det hjælper 90% af gangen!
(ved det af erfaring ;o) )
Avatar billede samuel Nybegynder
01. april 2002 - 13:49 #5
Hurra - for John Srigers - og Eksperten !
Det er 100% i fejlsikker tilstand - endnu en gang - TAK for hjælpen !

Samuel
Avatar billede samuel Nybegynder
01. april 2002 - 13:50 #6
Hurra - for John Srigers - og Eksperten !
Det virkede 100% i fejlsikker tilstand - endnu en gang - TAK for hjælpen !

Samuel
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2002 - 20:29 #7
Det var godt :)

Husk at lukke spørgsmål ved at acceptere evt. svar :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2002 - 21:55 #8
NÅ...

Så skulle jeg ikke have points...
Nå, men ufc er en af de ærlige brugere her på eksperten, så mon ikke han giver mig dem???
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 22:27 #9