Avatar billede knast Nybegynder
31. marts 2002 - 22:56 Der er 3 kommentarer

Forhåndsvisning

Nu har jeg efterhåden været bruger her på exp.dk i et stykke tid, (synes jeg selv) og har lagt mærke til at forslag som disse normalt ikke bliver kommer igennem.
Men jeg prøver alligevel.

Jeg synes det skulle være en knap som hed 'Forhåndsvisning.' og det af to grunde.

1) Jeg ved fra mig selv at når jeg skriver et indlæg (som dette) hamrer jeg bare løs på tasterne, og som regl smutter der også en del stavefejl ind ;)
Jeg kunne selvfølgelig læse mit indlæg igennem en ekstra gang, men det gider jeg ikke bl.a fordi felt hvor jeg skriver det er for lille.
Men når der er en knap, hvor jeg kan se det indlæg som jeg har skrevet, stillet op som det vil se ud, trykker jeg automatisk på den læser mit stykke igennem, og får rettet min. 4-5 stave/tryk-fejl.

2)Nogle gange er det jo også nødvendigt at lave små illustrationer her på ecp.dk.
Det kunne fx være hvordan man skal sætte nogle tal i en database, eller stille et regnestykke pænt op.
Dette ender dog tit som noget sjusk, da skriften i formularfeltet, og når man har lagt sit svar ind er forskellige.
Hvis man havde en forhåndsvisningsknap ville man jo kunne se hvordan det så ud, og redigere lidt, så det kom til at se pænt ud :D
----------------------------------------------------
Nå det var en længere smøre, som er skrevet ud i en lang køre, håber i forstår ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. marts 2002 - 23:39 #1
Vi holder møde i morgen og jeg skal gerne nævne det. Dog tror jeg at det vil belaste den i forvejen hårdt trængte server for meget.

/Nikolaj/co-admin
Avatar billede knast Nybegynder
31. marts 2002 - 23:54 #2
tak tak ;)
Avatar billede pesa Nybegynder
01. april 2002 - 00:37 #3
Godt forslag, men du kan lave dit kommentarvindue rigeligt stort under dine personlige indstillinger.