Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Påmindelser

Der er i skrivende stund 30.244 spørgsmål som ikke er blevet lukkede. I utrolig mange af dem er der givet tilfredsstillende svar, men personen der har oprettet spørgsmålet har glemt at acceptere svaret. Det er ærgerligt, selvom det naturligvis ikke er jordens undergang om man får sine point. Men alligevel, ikk'!

Som løsning på dette kunne man måske lave et eller andet så der en gang om ugen sendes en mail ud til den person som har oprettet spørgsmålet og ikke lukket det. Naturligvis kan det være at der ikke er kommet et tilfredsstillende svar, men så kan denne opfordres til at uddybe hvad der er galt med svaret/svarene.
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:11 #1
Og måske også en lille påmindelse i toppen af skærmen hvor der for eksempel kunne stå: "Du har 324 ulukkede spørgsmål" eller noget i den retning (måske "lidt" overdrevet).
Avatar billede beldring Nybegynder
29. marts 2002 - 17:12 #2
det lyder som gode idé'er
Avatar billede htmlaga Nybegynder
29. marts 2002 - 17:14 #3
Der kommer mail's til de brugere der har åbne spørgsmål!

/aagaard
Avatar billede vardepigen Praktikant
29. marts 2002 - 17:15 #4
Jeg håber også at der vil komme en løsning på dette "problem".
Det er så træls at bruge sin tid på at hjælpe, og så "gider" opretteren ikke lukke sit spørgsmål....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 17:15 #5
Så vidt jeg husker så sendes der en påmindelse ud efter 1 måned. (Det er tiden jeg ikke kan huske).

Den lyder noget alá : "Du har svar der venter dig" i overskriften. Dog kunne man forestille sig at 1 uge/14 dage var rigeligt, da folk som regel forventer svar straks :))

/Nikolaj
Avatar billede vardepigen Praktikant
29. marts 2002 - 17:16 #6
kunne man ikke gøre noget mere effektivt.....
selv om de åbenbart får den påmindelse, er den ikke effektiv...
jeg har deltaget i en del spørgsmål, som er flere måneder gamle, og som ikke er lukket endnu....
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:18 #7
Nå for satan, der kan man bare se! En årsag til at jeg ikke vidste det kunne måske være at jeg selv lukker mine spørgsmål rimelig hurtigt.
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:21 #8
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 17:23 #9
Jo jo jeg har skam selv fået et par stykker i løbet af tiden. ;-)

Anyway holder co-admins og admin møde på mandag og jeg skal gerne nævne det igen for det er en torn i øjet på alle. Dog skal det siges at det som regel skyldes mangel på respekt og ikke at folk har glemt det. Derfor hjælper det næppe at punke folk til at lukke. De skal have ebn hånd i forhold til forståelse for systemet. Se bare her f.eks http://www.eksperten.dk/spm/191414 - Et spørgsmål oprettet 10 minutter før dette.

/Nikolaj
Avatar billede vardepigen Praktikant
29. marts 2002 - 17:24 #10
jeg har deltaget i et spørgsmål www.eksperten/spm/118366
der er oprettet d 8/10 2001 af jeverne og det er ikke lukket endnu...
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:27 #11
Fedt at der er kommet mere gang i debatten med co-admins og folkene bag Eksperten. For eksempel skete der ikke rigtig noget med mit seneste forslag http://www.eksperten.dk/spm/171352 . Det kan du måske også tage med til mødet nikolajdu?
Avatar billede vardepigen Praktikant
29. marts 2002 - 17:27 #12
selvfølgelig www.eksperten.dk/spm/118366
og der er flere endnu..... dette er dog det ældste eksempel
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 17:31 #13
Pesa - Jeg ved at det at kunne se mere avancerede toplister bl.a vil blive en del af Eksperten PRO. Du skal altså ikke som alm. dødelig ikke-betalende bruger forvente den service :)

Desuden kommer der en hel del andre avancerede systemer til glæde for dem der vil give de (formodentligt 25,-) om måneden den service vil koste.

- Stadigt billigt i forhold til at jeg ofte leverer det samme og får flere hundrede i timen :))

/Nikolaj
Avatar billede pesa Nybegynder
29. marts 2002 - 17:45 #14
Forslaget er overdraget til co-admins og lukkes derfor. Iøvrigt, nikolajdu, så er der et problem ved fremvisningen af http://www.nikolajdu.dk/ .
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 17:47 #15
Pesa - Jeg ved det for vores server er nede lige nu :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 17:48 #16
Faktisk er den helt slukket *GG*