Avatar billede dskytte Nybegynder
27. marts 2002 - 16:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Apache

Hej igen, Jeg har et problem i Apache DET SKIDT VIL IKKE blive stabilt, selvom jeg bruger det under linux (SuSE 7.2) jeg håber snart at de gider tage sig sammen dem der laver servere for nu har jeg kørt med LINUX (RedHat 7)i 2 uger og det er ikke gået ned EN eneste gang så jeg mistænker lidt SuSe 7.2 for at det ikke vil samarbejde med min "hardware" min harwavere er:
2.2 dual AMD athlon (en 1.0 gh og en 1.2 gh) , 512 mb. DDR-ram 200 gb. hardisk fordelt på 2 gange 100, aopen 58 x speed cdrom, drev.
HP 16/8/48 speed brænder og en 23" sony widescreen skærm(kun til servere)...
DET ER SURT at  de ikke bare kan lave det SuSe ordenligt jeg havde og problemer med 7.1'ern men RedHat virker fint.
Avatar billede morw Nybegynder
27. marts 2002 - 17:01 #1
Fejl? Ellers brug FreeBSD - det er da meget bedre
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2002 - 17:29 #2
FreeBSD 4.5 stable kører som en drøm...
Desuden har din SuSe ikke noget med unix kategorien at gøre...
Avatar billede victor44 Nybegynder
27. marts 2002 - 17:35 #3
Hvad skriver den i loggen når den går ned ?
Hvilken kerne bruger du ?
Hvilke andre programmer kører ?

LuF
Avatar billede dennish Nybegynder
01. april 2002 - 10:08 #4
Lige en kommentar har brugt SuSE en gang før. Det er sidste gang jeg bruger SuSe. Prøvede at lave en dual boot med win200 og Win98, brugte 4 dage og det lykkedes ikke. Var til sidst oppe på 9 partitioner, som manualen fra SuSe foreskrev det.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
01. april 2002 - 13:01 #5
dennish: 9 partitioner er ikke unormalt på en linux/unix...
Avatar billede bromer Nybegynder
21. april 2002 - 21:02 #6
"DET SKIDT VIL IKKE blive stabilt, selvom jeg bruger det under linux"
Linux medfører ikke nødvendigvis stabilitet, det ville være meget naivt!
Avatar billede dskytte Nybegynder
20. maj 2002 - 15:40 #7
Jeg hiver lige pointe hjem igen !