Avatar billede tupsy Nybegynder
27. marts 2002 - 02:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bolde til boldrum??

Kender I de der rum på diverse restauranter hvor ungerne kan kaste sig rundt i bolde??

Hvor køber man disse bolde???
Nogen ideer???

Tupsy!!
Avatar billede qspi Nybegynder
27. marts 2002 - 02:14 #1
Fætter BR har dem =) Købte engang nogle til min nevø ;D

De er sq meget sjove!! *G*
Avatar billede qspi Nybegynder
27. marts 2002 - 02:16 #2
www.Krea.dk har dem også i deres butiker og det skulle ikke undre mig om de måske havde dem i Toys´R´us?! Ellers har de dem i Fætter BR ;)
Avatar billede hono Nybegynder
27. marts 2002 - 02:16 #3
Avatar billede pesa Nybegynder
27. marts 2002 - 15:00 #4
Kontakt McDonald's som jo har dem i alle deres butikker!
Avatar billede pesa Nybegynder
31. marts 2002 - 19:56 #5
Har du fået fat i boldene?
Avatar billede tupsy Nybegynder
01. april 2002 - 18:54 #6
Upsa.. Har været i BR.. Der har de dem...
Takker.. :-)
Avatar billede PrDSE Nybegynder
08. december 2011 - 23:10 #7
Jeg står og skal bruge ca. 40000 bolde i forbindelse med at engangs event.
Jeg er mest interesseret i at leje disse bolde da vi ikke har plads til at opbevare dem efterfølgende.
Er der nogen der ved om det er muligt at leje sådan nogen bolde et eller andet sted eller om det er muligt at købe dem til en rimelig pris, for så efterfølgende at smide dem ud eller give dem væk.
Måske en krone stykket?

Findes der et firma der laver service på disse bolde fx rengøre dem.
Er der nogen det kan svare mig på hvordan dette fungerer?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2011 - 23:39 #8
PrDSE >> Du vil nok få mere held med at oprette dit eget spørgsmål, i stedet for at sende en kommentar i et næsten 10 år gammelt spørgsmål.  :-)