Avatar billede amfora Nybegynder
12. juni 2000 - 08:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion på tidligere spørgsmål.

Til Eksperten.

Først vil jeg takke mange gange for denne gode og nyttige hjemmeside. Det er rart at kunne få neutral hjælp fra de virkelig eksperter og andre som har ligende problemmer og gode råd. Istedet for gå til sin forhandler/hardwaremærke som kan benægte alle fejl på sit eget produkt. Og her er altid åbent.

Med kan der komme en søgefunktion på "gamle" spørgsmål? Da nogle sidder med nogle ikke helt nye PCer, eller man køber et produkt måske 2 måneder efter det kommet frem. Og så har der allerede været stillet det samme spørgsmål tidligere. Dem der kan huske at de har svaret på et spørgsmål, henviser bare til tidligere svar. Nu er ? over 19016, men det kunne være at man have brug for et svar til ? 17568, og det kan man jo ikke vide. Den nuværende skærm flade kan man kun bladre 10 stk pr. side, det tager en evighed bare at bladre til 158 under f.eks. ubesvarede ? Kan det blive lavet så man kan se 100 stk pr. side.??? Og enten besvarede eller ubesvarede ? Hvis man tager tiden til bladre frem til 16 sider "tilbage" til
150-160, og vil fortsætte næste dag, skal man bladre igen, nu 17 sider frem, 160-170, før man kan fortsætte. Det tager for lang tid at bladre rundt, så det er nemmere at oprette et nyt ?.
Det er dog fjollet hvis man opretter ? 19016 og svaret står på 19005. Men det giver selvfølgelig " omsætning på ?"

Men ellers vil takke endnu en gang.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 09:18 #1
Hvad er der galt med den funktion, som findens nu. Der kan du søge på alle de spørgsmål, som findes i databasen. Du skal blot stå i den rigtigte katagori. Er du i tvivl om dette søger du fra forsiden af eksperten, hvor alle katagorier er.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 09:26 #2
Jeg søger et gammelt spørgsmål omkring undervisning - fjernundervisning, så jeg. Kan ikke huske katagorien, så jeg søger via den side du kommer ind på hvis du klikker på katagori øverst på siden. I søg skriverjeg så undervisning. I svaret leder jeg så efter det mest sansynlige spørsmål og finder der  http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2057 . Det var lige det spørsmål jeg tænkte på.  Jo gamle spørgsmål som ikke er slettet af databasen kan rimelig nemt findes.
Avatar billede amfora Nybegynder
12. juni 2000 - 23:20 #3
Ok, det skal jeg prøve.
Men synes nu stadig bladre funktion er lidt langsom, med et 56 k modem.
Avatar billede amfora Nybegynder
18. juni 2000 - 21:38 #4
Til kharder
Søgefunktioner er jo god, og bliver rimeligt godt opdelt. Så tak for rådet.
Så er der kun bladrefunktionen som kunne indeholde flere spørgsmål end 10 stk pr. side. Men søgningen hjalp meget.