Avatar billede eagle123 Nybegynder
26. marts 2002 - 03:50 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Et godt videoredigeringprogram søges

Jeg kunne godt tænke mig et godt videoredigeringsprogram der kan lave er forholdsvist nemt at bruge men også er lidt professionelt prisen er lidt ligemeget. Jeg har det hardware der skal til for at kunne redigere men jeg har ikke rigtigt noget software kun det der er med i Windows XP og den kan jo ikke ret meget.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. marts 2002 - 08:06 #1
adobe premiere
pinnacle studio 7
(der var også et tredje, men jeg kan ikke huske navnet)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. marts 2002 - 08:56 #2
ulead edit måske ?

- men faktisk er der jo en del, prøv at tjekke

www.fastmultimedia.com
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. marts 2002 - 08:57 #3
Ovenstående link beskriver både hardware og software
Avatar billede jones_net Nybegynder
26. marts 2002 - 10:19 #4
Pinnacle Studio er nogle meget gode programmer. Bruger det selv i forb. med arbejde. Det er meget simpelt at bruge, og det har en masse features, som let kan lave en semiprof. videooptagelse:-)

/J
Avatar billede camoo Nybegynder
04. april 2002 - 22:29 #5
adobe premiere 6.0 er klart det bedste, efter min mening.

Men det er lidt svært at bruge, men det ka' du jo hurtigt lære