Avatar billede denniss Nybegynder
11. juni 2000 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Mobiltelefon + email

Hejsa,

Jeg synes det kunne være fedt at man kunne tilføje sin xxxxxxxx@note.sonofon.dk til sin email i indstillinger så den så sådan ud: leif@eksperten.dk; xxxxxxxx@note.sonofon.dk

Det kan da ikke være så svært at lave.

Det er nemlig nyttigt for dem der er "på vejen". også få bestemte emails på sin telefon (selvfølgelig ikke dem alle, for så kunne man ikke bestille andet!)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 20:37 #1
Det ku' være ret fedt hvis man kunne få "Info fra eksperten.dk" på sin mobi...

Så behøver man ikke at være på nettet hele tiden for at se om der kommer nogle nye ?.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. juni 2000 - 22:12 #2
Det kan man da også godt!

Det er bare irriterende i længden!

Lav en SMS forward, som i sikkert har mulighed for hos jeres udbyder til jeres telefon :))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 22:48 #3
<< phylox2 >>
Så får man ALLE sine mails ... det gider jeg ikke.
Avatar billede tue Nybegynder
11. juni 2000 - 23:43 #4
Det er en fed ide, men man kan alle rede gøre det !

Jeg har oprettet en e-mail adresse på http://www.mail.com, og den bruger jeg kun til mine eksperten.dk mails, det virker fint, men det kunne være fedt med en indbygget sms service i eksperten.dk, få kunne man også få hele beskeden med, for det er ikke altid man får det hele, der er jo kun plads til 160 tegn i en sms besked !
Avatar billede amfora Nybegynder
12. juni 2000 - 07:34 #5
Jeg har denne smarte funktion, gennem min udbyder Get2net og Teledanmark mobiltelefon, tilmeldt via Get2net´s hjemmeside. Det er en meget god ting. Dog til tider kan en lang besked strække sig over flere SMS besked. Og så skal jeg ret ofte slette beskederne fra M.TLF. hukommelse, min har max plads til 20 stk.
Avatar billede denniss Nybegynder
12. juni 2000 - 09:26 #6
SYNES IKKE AT I LÆSER HVAD INDLÆGGET HANDLER OM.

Det handler om at man IKKE skal have alle sine mails forwarded/videresend hos sin udbyder.... MEN derimod at mails fra eksperten, at de bliver sendt til sin Mobiltelefon....

DVS: At i ekspertens indstillinger, skal man kunne tilføje sin SMS adresse på sin mobiltelefon.... På den måde får man alle Ekspertens beskeder på sin Mobiltelefon.... men INGEN andre...!

Endnu smartere ku det være hvis man kunne slå det til og fra for de forskellige emner.... f.eks. hvis man selv opretter, skal man have når der kommer svar.... men hvis man svarer på andres... er det default at man ikke får på sin mobiltelefon....

-Dennis
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2000 - 14:48 #7
<< deniss >>

Jeg fattede det helt som du har skrevet, og jeg synes stadig det er en fed ide!
Avatar billede admin Novice
12. juni 2000 - 15:47 #8
God idé, hvis man har oprettet et spm. som man gerne vil have info om på sin mobil tlf. når der sker ændringer i et spm. f.eks. når der kommer et svar eller kommentar, så skal det være muligt at få det på sin mobil.