Avatar billede javadi Nybegynder
24. marts 2002 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

driver til lydkort

Jeg har downloadet en driver til min asl4000 lydkort til wks. nt 4.0. Efter installationen kan jeg ikke logge på. Der kommer en timeglas og så sker der ikke noget. Driveren var til NT 4.0.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 16:17 #1
prøv at starte op i fejlsikret tilstand, og fjern den installation igen. det lyder bestemt som om der er en konflikt mellem softwaren til lydkortet og noget andet i din comp.
Avatar billede javadi Nybegynder
24. marts 2002 - 16:20 #2
Jeg har prøvet det. Det samme sker igen.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 16:24 #3
har du prøvet fysisk at fjerne lydkortet?
Avatar billede javadi Nybegynder
24. marts 2002 - 16:29 #4
Jeg prøver lige.