Avatar billede el_gnu Nybegynder
10. juni 2000 - 11:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forslag => signatur

Admin, det kunne være fedt hvis man i sine bruger indstillinger kunne lave en signatur, som eksperten så automatisk tilføjede. Ikke sådan en hel roman, men bare en linie eller 2

(-: el Gnu (lidt apropos mit spørgsmål)
Avatar billede sa Nybegynder
10. juni 2000 - 11:48 #1
Nu er der jo mulighed for at skrive alt det, du vil på din "personlige" side, som kommer frem ved et klik på dit navn.

Efter min opfattelse tror jeg, at det ville virke generende i længden, hvis der også stod signaturer under selve indlæggende. - Især de relativt korte samt dem, hvor der kommer en hel dialog igang med masser af svar.

Hvis det alligevel skulle komme på tale, ville mit forslag måske være, at signaturen kun kom ved en persons første svar på et spørgsmål, så den ikke ville blive gentaget en masse gange ved "fortsættelse af svar".
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. juni 2000 - 12:00 #2
sa>> Det er jo rigtigt nok, men det som el_gnu fisker efter er sikkert noget lignende

//el_gnu
ICQ : XXXXXXXX

i slytningen af dine indlæg :)
Avatar billede sa Nybegynder
10. juni 2000 - 12:05 #3
=> "Phylox2"

Ja, det er jeg helt med på.

Selvfølgelig skal der være en grænse - eks. 2 linier, men jeg mener nu stadig, at det vil være lidt dobbeltkonfekt. Hvis man i bestemte spg. skønner, at det er en god idé at skrive eks. ICQ-nr., kan man jo selv sætte det ind. - I de øvrige spg. kan alle jo alligevel få oplysningerne frem blot ved at klikke på brugernavnet.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. juni 2000 - 12:09 #4
Ja :)

Man kan også sige, at alle de signature vil få, den sikkert allerede store database, til at fylde lidt mere end nødvendigt.
Avatar billede sa Nybegynder
10. juni 2000 - 12:13 #5
...Ligesom det let kunne blive "misbrugt" til lidt hurtig reklame e.l.

Mht. database-spørgsmålet tror jeg nu sagtens, at ekspertens database kan klare den smule ekstra tekst. ;-) Evt. kunne man jo indsætte signaturen ved visning, så den kun ville findes et enkelt sted i databasen.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 16:46 #6
Den mulighed er der da på din miniside på eksperten, så det er der ikke yderligere behov for.
Avatar billede el_gnu Nybegynder
11. juni 2000 - 16:55 #7
Det er rigtigt at man har minisiden og skrive evt. oplysninger der, men der er mange inkl. mig selv, der skriver en fast linie til sidst(olebole dog også i starten) for at sætte lidt personligt præg på beskeden.

Samtidig er det nemmere at skimme et spørgsmål efter interessante indlæg, hvis folk har en tag. Så kan man sortere dem fra, som man gider læse(og især dem man ikke gider).

Selvfølgelig er det langt fra nødvendigt og der kan være mange grunde for og imod, men det må være op til admin(hvis han ellers læser det her) at vurdere om der kapacitet til den ekstra information i databasen.

(-: el Gnu (min pointe)
Avatar billede admin Novice
12. juni 2000 - 16:19 #8
Jeg syntes man skal holde sig til den info man kan se i venstre side af et indlæg, har man så lyst til yderligere info om en bruger kan man benytte et minisite. Men tak for forslaget.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
13. januar 2001 - 03:38 #9
<- fik blot samme idé.. =)