Avatar billede morten100 Novice
23. marts 2002 - 21:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download film?

Jeg har Windows Media Player og Realplayer.  Er det muligt at downloade film og filmklip med disse?  Og i givet fald hvordan?  Jeg kan ikke finde ud af det ...
Avatar billede simonhusby Nybegynder
23. marts 2002 - 21:40 #1
Man kan ikke downloade film med selve programmerne. Film der er beskyttet af rettigheder må heller ikke downloades af en bruger.

Med fildelings systemet KaZaA ( www.kazaa.com ) kan downloade sjove små film klip og andre film.
Avatar billede oskar Nybegynder
23. marts 2002 - 21:41 #2
Media Player og Realplayer bruges ikke til at downloade med. De kan kun vise film. Du skal enten se dem online eller downloade dem ved at klikke på dem eller eventuelt højreklikke og vælge Gen destination som..
Avatar billede morten100 Novice
23. marts 2002 - 23:53 #3
Kan I lede mig hen et sted hvor jeg har mulighed for at afprøve disse ting?  Så kan jeg jo selv se hvilke klip er mulige at downloade og hvilket ikke er ved at sammenligne.
Avatar billede oskar Nybegynder
24. marts 2002 - 21:45 #4
Simon har allerede nævnt et sted hvor det virker. Her kan du prøve noget der ikke virker: http://tv2.dk/
Avatar billede morten100 Novice
25. marts 2002 - 22:19 #5
Jeg kunne ikke finde nogen film-klip på kazaa ... :-(  Nu er jeg heller ikke så kløgtig, men der må vel være masser af steder hvor man kan hente små filmklip.  Tit får jeg nogle tilsendt over mailen - Hvor kan jeg selv finde sådanne klip og downloade dem?
Avatar billede oskar Nybegynder
25. marts 2002 - 23:21 #6
Du skal downloade programmet fra kazaa og installerre det før du får adgang til film mm.

Her kan du læse en del om filmformater, programmer m.m. http://www.jmcgowan.com/avi.html
Avatar billede morten100 Novice
31. marts 2002 - 23:28 #7
Kazaa tog mig en del tid at regne ud, men det lykkedes da til sidst.  Jeg håber der er flere steder man kan hente filmklip, men det finder jeg nok ud af undervejs :-)