Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dvd hakker men ikke hvis.........

Hej eksperter!

hvis jeg prøver at se en dvd film hakker den meget men hvis jeg inden jeg ser filmen går ind i kontrol panel > tilføk/fjern hardware og lader den søge efter plug´n´play kombitabelt hardware og derefter bare trykker anuller så hakker den ikke? Det virker lidt underligt ik??

-jonas
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 19:32 #1
jo deeet - noget tyder jo på at noget hardware ikke er installeret 100% ordentligt.. måske dit lydkort (/skærmkort/dvddrev etc...)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
03. april 2002 - 10:31 #2
hvis ikke din afspiller er installere helt som den burde, så kan det være noget med dma kompatibiliteten.
prøv at afinstallere dit dvd-drev og installer det derefter med de medfølgende drivere eller nogle nyere fra producenten - det kan være windows standard driverne til denne enhed der giver problemer!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
03. april 2002 - 23:04 #3
Virker stadig ik ;(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 08:23 #4
Har du installeret de nyeste drivere ?
Altså downloadet dem ?