Avatar billede cthun Nybegynder
22. marts 2002 - 13:26 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Video/Audio

Hvem kan skaffe mig noget info om RTSP/streaming servers(microsoft, real og apple/quicktime)

Hvilke filformater kan de forskellige køre!
Priser!
Fordele/Ulemper

Jeg vil gerne have nogle kilder!

Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 13:34 #1
Officeline tilbyder QuickTime streamings løsninger, tjek evt. her:

http://www.officeline.dk/loesninger/QTstreaming.html

Må jeg samtidig lige stå et slag for quickTime teknologien, der i dag med Sorensen Dev3, kan lave noget der ligner fuldskærmsvideo med en datarate på bare 39 k/s!

Tjek de imac/ipod reklamer der ligger på www.apple.dk, og prøv at scaler dem!
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 13:35 #2
(ups) www.apple.dk
Avatar billede cthun Nybegynder
22. marts 2002 - 13:44 #3
Kan man køre asf og ra formater på en Quicktime server??
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 13:46 #4
Det er samtidig efter min mening også meget lettere at  implementere/embedde quicktime i dit web design... en linie kode er alt hvad der skal til.
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 13:54 #5
måske kan du finde et svar her:

http://www.apple.com/quicktime/products/qtss/
Avatar billede cthun Nybegynder
22. marts 2002 - 14:10 #6
Hvad med asf(windows media) og real???
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 14:17 #8
Hvis du vil bruge disse formater skal du vel lave en windowsmedia/realserver løsning????du kan dog godt streame både mpeg-4 og mp3 formaterne fra en quickTimeServer.
Avatar billede cthun Nybegynder
22. marts 2002 - 14:22 #9
Jeg skal ikke nødvendigvis bruge de formater.. Jeg skal bruge det format der fylder mindst og ser bedst ud
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 14:25 #10
Flere microsoft  "fans" er ret vilde med windowsmedia som .wmv encoded i vers 8. det skulle se ret godt ud!
Avatar billede stormester Nybegynder
22. marts 2002 - 14:27 #11
Den codex kraver player 7.1 og virker ikke på gamle win95 og nt makiner