Avatar billede supadix Nybegynder
22. marts 2002 - 10:51 Der er 11 kommentarer

Trækabinetter!

Da jeg er i øjeblikket er igang med at lave et projekt, med et trækabinet som produkt.
Da ville jeg spørge alle jer eksperter derude om trækabinetter.
Hvis der er nogen der har erfaring, tips eller ekspertise indenfor trækabinetter hører jeg gerne fra jer. Eller hvis nogen kender nogen producenter, som jeg kunne hente inspiration fra.
Glæder mig til at høre fra jer!
Avatar billede backside Nybegynder
22. marts 2002 - 10:58 #1
Tha, du kan da se min her: http://www.moddingzone.com/gallery/?m=view&top=points&pp=10

Det er nr. 2 på listen.  ;)
Avatar billede backside Nybegynder
22. marts 2002 - 10:59 #2
Avatar billede supadix Nybegynder
22. marts 2002 - 11:00 #3
Det er da meget cool, men ikke helt det jeg mente mere sådan noget stilfuldt og pænt. Hva gør du ved det når du skal flytte det, tager du dit skrivebord med???
Avatar billede backside Nybegynder
22. marts 2002 - 11:05 #4
Jeg går ikke til netparty.  ;)
Den på det andet link er da meget flot lavet.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 11:07 #5
takker for linket backside..masser af god inspiration derinde =D
Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 11:13 #6
Fede idéer !
Avatar billede scb Praktikant
22. marts 2002 - 12:23 #7
Husk at et sådant produkt skal CE mærkes, dvs at det skal testes for bl.a udstråling af elektrisk støj.
Du vil aldrig få et trækabinet godkendt hvis ikke det er afskærmet med metal på indersiden. Og de enkelte metalsider skal have elektrisk forbindelse til hinanden.

Hvad med at tage et alm. kabinet og så beklæde det med træ på ydersiden.
Så burde du ikke få problemer med CE mærkning.
-SCB
Avatar billede jones_net Nybegynder
22. marts 2002 - 13:59 #8
backside>> cool kab.!!

supadix>> Der er lidt inspiration at hente her: http://www.sap2k.dk/hardwareCasemod.html

/J
Avatar billede supadix Nybegynder
05. april 2002 - 09:06 #9
jones_net >>> dit link virker ikke.

scb >>> det lyder som om du ved en del, inden for området. CE mærkningen spiller ingen rolle da det er et teknologi projekt og det blot skal være en "prototype". Kender du nogen fif og tricks til konstruktion er et trækabinet? Vil meget gerne høre fra dig igen.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:20 #10
Ok Backside, Cool link, Det er sku det jeg vil kalde Lir af stor dimension

MC
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. april 2002 - 09:31 #11
Nej, det kan jeg se... Det er ellers det rigtige link, men jeg tror serveren er nede... www.sap2k.dk virker heller ikke...

For 14 dage siden virkede det fint, så det kan jo være, at den virker igen i morgen...

/J