Avatar billede lbaad Nybegynder
20. marts 2002 - 13:24 Der er 2 løsninger

ODBC - 2 versioner

Jeg har en W2K maskine, hvor der er installeret en Oracle 9i ODBC driver. Hvis jeg forsøger at ligge en Oracle 8i ODBC fejler installationen når den når 50 %. Fejlen er:
Installationen kan ikke fortsætte af følgene årsag(er).(Oracle 9i ODBC Driver er et produkt med ét oracle home. Det er allerede i c:\oracle\ora90. Oracle ODBC Driver er et produkt med ét Oracle home. Det er allerede installeret i c:\oracle\ora90.) Du kan enten afinstallere produkterne eller installere dem samme sted som produkterne med ét Oracle home.
Jeg har prøvet at installere 8i i et andet bibl. men det er samme fejl som kommer frem.

Håber i kan hjælpe.

Lars Baad
Avatar billede playmo Nybegynder
08. juni 2002 - 01:08 #1
Ikke for at lyde dum men har du prøvet af afinstallere det før du prøver at geninstallere??

Ellers søg i regedit på ord der har med Oracle at gøre og slet de forekomster der er, men være varsom! ;)
Avatar billede lbaad Nybegynder
11. juni 2002 - 08:04 #2
Det er ikke længere aktivt.