Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:30 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside - Ros Eller Kritik!

Hey yo guys! and girls! Som overskriften siger vil jeg gerne have lidt Ros - Kritik til min hjemmeside. Det er designet jeg er ude efter, Ris eller kritik til mit design -->

Sanded.loopback.dk

Rate mellem 1-5 stjerner, 5 er bedst!!!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. marts 2002 - 13:31 #1
http://www.sanded.loopback.dk/

for nemhedens skyld :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. marts 2002 - 13:34 #2
Din blanding af farverne gul og gørn i dine i forvejen mange tabeller synes jeg er uheldig.

Din baggrund kan jeg bedre li'. Den skiller sig lidt ud fra mængden! Altid godt! (som regel).

men dit logo er kedeligt (no offense :o)

Og teksten er også meget lille (kører med 1024x768)

Dit "Created by" - skal ikke have så prangende en plads.. Ned i højre hjørne med den. Eller måske endnu bedre, i venstre, for rent psykologisk kigger man nederst til venstre for at se produktet - hvis vi nu siger at "created" er dit produkt, eller det folk skal lægge mærke til :o)

Men du benytter dig af ALT for mange streger! Gør det mere enkelt og overskueligt.

Og hvorfor skal tabellen have en grå baggrund?! Gør den transparent ligesom de andre, så man også kan nyde baggrunden.

Håber det var lidt hjælp.
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 13:34 #3
1 stjerne...rodet design, ser ikke ret godt ud i 1280x1024
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 13:38 #4
hmm jeg vil give dit site 1 stjerne

jeg giver den det fordi at den slet ikke passer til min skærm opløsning 1280 x 1024.
baggrunden er et bmp billede hvilket fylder for meget og derved tager for lang tid at downloade.
jeg kan heller ikke lide at man kan se dine tabeller og celler. cellerne skifter bare farve midt inde i det hele synes jeg ikke er kønt.
teksten er for lille...
og der er slet ikke nogen overskuelighed.

alt i alt en side jeg synes der skal laves totalt om

// Henrik Henneberg
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:40 #5
Det skal også lige siges at det er lavet til 1024x768! men jeg takker for en god ærlig mening!! bare kom med flere!!

*Fastwrite - Tak for en god forklaring
*Darkside - Tak for din kritik :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. marts 2002 - 13:40 #6
Det bryder jeg mig desværre slet ikke om.
Skrifttypen er grim og for lille - farverne ikke så heldige, i det hele taget en meget rodet side ved første blik.

Desværre kan jeg kun give den 1 stjerne.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:41 #7
Hmm .. "G"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. marts 2002 - 13:42 #8
Desuden skriver du "nothing except html".

Jeg ser da javascript i din kode, og desuden er din kode langt fra standarden, så html er det vel heller ikke :o)
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 13:43 #9
Hov lidt mere ris, det er slamkode, du mangler at afslutte din HTML :)
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 13:44 #10
du skulle måske prøve Verdana som web-font.
og en side skal ikke bare være lavet til en bestemt opløsning....
lav den til alle slags opløsninger....
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 13:45 #11
hmm hehe
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 13:47 #12
hovsa mit var et svar
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:47 #13
"G" ... Oki jeg er også amatør ok! "G"

OKI SÅ KOM DA MED JERES ---> "" ÆRLIGE "" <--- MENING! "G"
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 13:49 #14
hmm det er der sgu mange der er... jeg er da også amatør...
vi skal vel lære alle sammen...
men jeg synes du skal prøve igen...
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:51 #15
Ja takker ... Endelig en som gav lidt opmuntning :) Bad jo selv om det! :) Bare fyr videre!! :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. marts 2002 - 13:52 #16
1 stjerne er der flere der giver?! Det giver jo ingen mening... Er det 1 ud af 5, 1 ud af 2, 1 ud af hundrede? Vær lige lidt mere konstruktive :o)

Men jeg er enig - din side skal laves markant om, men vil holde på at din baggrund er ok - men konverter den til jpg, fx - uden at komprimere ALT for meget!
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. marts 2002 - 13:54 #17
Billedet er Jpg.

Troede seriøst den var bare lidt pæn, sådan 2-3 stjerner, men så lærte jeg jo også af det! :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. marts 2002 - 13:56 #18
fastwrite>>Det er vist dig der skal læse sp. igen :o)
Avatar billede oasen Nybegynder
18. marts 2002 - 16:01 #19
Jeg synes nu det er en meget kreativ baggrund, du har fået konstrueret, men siden virker alt for rodet og indviklet. Minder mig mest af alt om et koordinatsystem. 1,5 af 5.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
19. marts 2002 - 08:34 #20
Oasen -> Du er den eneste som har givet mig højere end en! "G"
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. marts 2002 - 22:21 #21
pelkjaer - sorry .. havde ikke læst det ordentligt :o)