Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 07:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

?? Realplayer ??

Er der nogen af jeg eksperter, der ved om der findes et program, der kan gemme realplayer-streams fra nettet??

Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. marts 2002 - 07:23 #1
Der er vel en grund til at brugeren har valgt real formatet...... Nemlig at det er svært (ikke umuligt) at kopiere.
Det er vel spørgsmål om det overhovedet er lovligt.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
18. marts 2002 - 08:15 #2
Du kan optage lyden med et lydprogram f.eks. CoolEdit ...
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 08:27 #3
jaaa... men nu kunne det jo være at der også var billed på !!! :)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
18. marts 2002 - 08:28 #4
Nåeeh jaa ... så ved jeg det ikke :-(
Avatar billede professoren Nybegynder
18. marts 2002 - 12:13 #5
Normalt når du åbner en realaudio fil, skal du vælge mellem "åben fra
nuværende location" el. "gemme på harddisken".  Har du prøvet at gemme på harddisken??
Avatar billede staticj Nybegynder
04. april 2002 - 14:18 #6
Nedenstående link er til et program der kan optage livestreams inkl. realmedia-filer.

http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_tools/streambox_vcr.cfm