Avatar billede hirayz Nybegynder
17. marts 2002 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad kan være grunden til at min computer fryser (gåt i hak)

hvad kan være grunden til at min computer fryser (gåt i hak) ... Jeg ved det ikke er grafik kortet, da jeg har prøvet at skifte det. min cpu temperatur ligger på mellem 30 og 40 grader...

Jeg kan sidde og spille spil i flere timer uden den går i hak, men lige så snart jeg bruger computeren normalt går den i hak efter 10min...

jeg har en
600 MHz duron
320mb ram
Chaintech CT-7AJA bundkort

HJÆLP...
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 22:29 #1
Hvilket Windows ?
Avatar billede hirayz Nybegynder
17. marts 2002 - 22:34 #2
Windows XP men jeg er ret sikker på det ikke er det, jeg havde samme problem med 2000
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 23:09 #3
Så er det sikkert en løs forbindelse, eller et software-kombatibilitetsproblem.
Avatar billede hirayz Nybegynder
18. marts 2002 - 18:19 #4
jeg fandt ud af at det var min 64mb klods som det var galt med, så nu har jeg kun 256mb ram :-(

men tak alligevel....