Avatar billede kjmn Nybegynder
17. marts 2002 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FIFA2002

Min PC vil ikke installere FIFA 2002, den kommer bl.a. med denne fejlmeddelelse:
CRC error: The file C:\PROGRA~1\EASPOR~1FIFA20~1\data\audio\sndmisc\strloop\Strcrd01.str doesn`t match the file in the setup´s .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted.
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 15:43 #1
Er det en helt lovlig version ?
Avatar billede kjmn Nybegynder
17. marts 2002 - 15:50 #2
Jaa....
Avatar billede well_r Nybegynder
17. marts 2002 - 15:51 #3
prøv at skrive til EAgames :D
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 15:57 #4
well jeg ved sq ikke lige helt hvad det er så...?
Avatar billede lassebm Nybegynder
17. marts 2002 - 16:02 #5
Lyder MEGET som en ram fejl, eller en beskadiget CD! Hvis du har 2 ramblokke prøv at pille den ene ud! Hvis ikke det virker, så prøv at pille den anden ud!
Avatar billede kjmn Nybegynder
17. marts 2002 - 17:02 #6
Hvorfor skriver den dette når jeg prøver at installere Directx:
Extracting file failed. It is likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file.
Avatar billede lassebm Nybegynder
17. marts 2002 - 17:53 #7
Der er ikke nok harddisk plads, eller fejl i filen! (Kan stadig være rammene der gør det)

Hvor meget plads har du ledig på dit C drev?
Avatar billede lassebm Nybegynder
18. marts 2002 - 22:02 #8
hvad var der galt?
Avatar billede kjmn Nybegynder
19. marts 2002 - 17:29 #9
Harddisk plads har jeg nok af 25gb
rammene er ok har lige installeret manager1/2
grafikken er i orden
slutresultat beskadiget CD