Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 03:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Bøvl med Paint sho Pro

Jeg er ved at fortvivle over min elskede Paint shop pro.Jeg vil skrive en tekst med tekstværktøjet, men hver gang jeg har markeret på tekstsiden, dukker der en fejlmeddelelse op der fortæller, at :" psp.exe har genereret fejl og lukkes af windows. Programmet skal gen.......eller: "Instruktionen ved "0x77fc9def refererede hukommelse ved0x073f739f."hukommelsen kunne ikke written.
Jeg bruger win2000 og psp 7,0.
Hvad er der mon galt?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. marts 2002 - 03:47 #1
prøv at geninstallere PSP, det vil sikkert hjælpe
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 04:01 #2
Gid det var såvel,men dethar jeg prøvet 4gange ..... uden resultat!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. marts 2002 - 04:06 #3
har du så også prøvet at geninstallere windows?
Avatar billede lee Nybegynder
16. marts 2002 - 04:33 #4
HAr aldrig været ude for det du der beskriver... og jeg kunne forestille mig at det er et helt andet sted problemet ligger, nemlig under windows... :/ sorry
Avatar billede 7th Praktikant
16. marts 2002 - 05:26 #5
Prøv evt. først at afinstallere psp (fjern også mappen fra c:\programmer\jasc hvis den ikke fjerner sig selv) og derefter geninstallere psp. Har aldrig oplevet sådan en fejlmelding i alle de år jeg har brugt psp.
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 12:54 #6
Jeg har prøvet at af-og geninstallere både Psp og win2000, men intet har hjulpet, så jeg er grædefærdig!
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 12:57 #7
Det var forøvrigt også min tanke, at det kunne være Windows, så den fik den helt store tur med reparering, geninstallering og ...om igen og igen:-(((
Avatar billede pspskolen Nybegynder
16. marts 2002 - 13:09 #8
Hej Greta :-))
Sig mig hvor meget ram kører du med ? ......Og hvor mange programmer har du åben samtidig.

Hvor stort er det image du vil ha' tekst på....Mulighed for at du arbejder i størrer formater end din HD kan følge med til.

/Alice
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 13:39 #9
Hej Alice :-)))
Jeg kører med 192 ram,når jeg kører psp, har jeg sommetider 3 programmer åbne på een gangen, normalt kun 2. Det er stadig lektion 6, jeg kører med,så imaged er på 400x150pixels.Tror du, du har en løsning, eller er det min psp, der er noget i vejen med?
/Greta
Avatar billede lee Nybegynder
16. marts 2002 - 14:03 #10
3 programmer åbne på en gang... med 192 ram.... ahhhhh den går da vist ikke... min maskine går helt ned hvis jeg har 2 andre programmer åbne samtidigt med Paint Shop Pro... og jeg sidder med en stor dejlig maskine.

/Lee
Avatar billede pspskolen Nybegynder
16. marts 2002 - 14:22 #11
Gereta, kunne du ikke prøve at lukke de andre programmer ned når du arbejder med psp .......Og hvad med grafikkort, hvor mange ram har du på der ?

Jeg har forøvrigt hørt før at win 2000 og psp ikke så godt kan forliges :-)

Hvornår opstod dine problemer ? Da du installerede win 2000 ?

/Alice
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 16:16 #12
Til lee:-((
Jeg tror ikke, jeg får nogen løsning på det her, men jeg vil gi´dig de 30 point,( jo, jeg må nok prøve at begrænse mig)
Til Alice:-((
Ja, problemerne startede, da jeg installerede win2000 og mit grafikkort er kun på 32 ram, så måske skulle jeg gå tilbage til win98, og du får de andre 30 p0ints.
Tak for jeres hjælp!
/Greta
Avatar billede pspskolen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:20 #13
Tak Greta :-))
Jeg syntes bestemt du skal gå tilbage til win 98 igen. Og dit grafikkort er stort nok

Vi ses Greta, du vedjo selv hvor :-))
/Alice
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 16:21 #14
Til lee og pspskolen!
Gi´mig lige et forslag mere fra jer hver, så jeg kan få givet jer points
Avatar billede pspskolen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:25 #15
Mit forslag går ud på at vende tilbage til win 98 Greta.

/Alice
Avatar billede lee Nybegynder
16. marts 2002 - 16:30 #16
du har jo afvist os ?!?

;)
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. marts 2002 - 16:52 #17
30 point til lee og 30 point til pspskolen
Avatar billede pspskolen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:55 #18
Tak
/ Alice