Avatar billede limo Nybegynder
16. marts 2002 - 00:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TDC ADSL ÅBNING AF PORT 27015

Jeg har ADSL hos TDC, men jeg kan ikke lave en online server i cs. Hvordan åbner jeg de porte så folk kan joine min server...????

Jeg har været inde og se på TDC hp, men jeg kan ikke blive klog på hvad jeg skal rette:(
Avatar billede kapla Nybegynder
16. marts 2002 - 00:13 #1
Avatar billede finntoft Nybegynder
16. marts 2002 - 00:14 #2
http://www.dsl-faq.dk/program/cs.asp

Her kan du finde svaret
Avatar billede disky Nybegynder
16. marts 2002 - 00:14 #3
Hvad for en type TDC ADSL har du ?

hvis du har ProAccess ringer du til dem så gør de det, og du får en regning på ca 1200,- :(

Eller du kigger på www.jth.net/proaccess og www.marlow.dk og ser hvordan man selv kan gøre det, man må bare ikke.
Avatar billede limo Nybegynder
16. marts 2002 - 00:23 #4
det er en speedstream router jeg har, men intet sker når jeg har gjordt som der står på den hp. jeg kan godt se den i lan men ikke fra online.
Avatar billede disky Nybegynder
16. marts 2002 - 00:29 #5
limo:
Tro mig hvis du laver det kabel www.marlow.dk beskriver, og følger instruktionen på www.jth.net/proaccess så er der hul igennem.

Kender flere der har gjort det.