Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 09:26 Der er 33 kommentarer og
2 løsninger

I dag er det Flash MX dag

JHUUUU, I dag er det Flash MX dag .

Bare lige for at minde de folk om det, der enten ikke anede det eller hvade glemt det :))

Verden vil aldrig blive den samme...

http://www.macromedia.com/software/flash/trial/

/Nikolaj
Avatar billede beatone Nybegynder
15. marts 2002 - 09:29 #1
YIIHAAAAA!!!!...."host host, jeg er syg...jeg bliver nok nød til at smutte hjem" ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 09:29 #2
*LOL*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 09:32 #3
Ja man må ikke håbe at folk her i kategorien har lavet alt for mange aftaler i weekenden, for så må der omprioriteres. :))

Lys - Og der blev lys...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 09:34 #4
http://80.196.138.179/index.html

Videoen her sat til 100 % og fylder i øvrigt 8 Mb som video klip. Det tager lidt tid for at den buffer op og klippet er meget kort, men det siger lidt om kvaliteten.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 09:35 #5
Jeg ser lige at videoclippet faktisk fylder 20 Mb.
Avatar billede Himbear Nybegynder
15. marts 2002 - 09:38 #6
Der må være noget jeg har overset :o

Hvad er nogle af de store ændringer? Ja digital video, men hvad ellers?
Avatar billede mgade Nybegynder
15. marts 2002 - 09:50 #7
Avatar billede paask Nybegynder
15. marts 2002 - 12:06 #8
Måske er jeg bare max uheldig, men det har endnu ikke lykkedes mig at komme igennem til deres server! Jeg har på fornemmelsen der er rimeligt pres på idag ;0)

Jeg glæder mig jo så meget, kom nu med den trial NU! Ellers får jeg snart tudfjæs og bamseøjne...
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
15. marts 2002 - 12:08 #9
Ja jeg modtog også en e-mail fra Macromedia: Macromedia Flash MX is now available!
Avatar billede paask Nybegynder
15. marts 2002 - 12:14 #10
Ja også mig, men det hjælper ikke når serveren er overophedet...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. marts 2002 - 12:33 #11
Den er godt nok overophedet. Men det tog kun 30 min. at downloade den til Mac...

/per
Avatar billede paask Nybegynder
15. marts 2002 - 12:34 #12
Jeg er endeligt igang nu :0)

Jeg kan desværre bare ikke få lov til at hente med over 14 kb - men alt godt kommer til de der venter...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 12:59 #13
I sympati med dem der ikke kan få lov at hente endnu eller dem der henter langsomt, så har jeg lagt den her ud:
http://www.nikolajdu.dk

Den anbefales dog ikke af folk med langsomme forbindelser. 5.7 Mb!!

:))

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 13:06 #14
Ro på drenge i læggermin server ned.

HTTP 403.9 - Adgang forbudt: For mange brugere har oprettet forbindelse
Avatar billede paask Nybegynder
15. marts 2002 - 13:07 #15
Hehehe :0)

Jeg hoppede også af igen... men er også oppe på 65% fra Macromedia nu, men ellers tak Nikolaj :0)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. marts 2002 - 13:08 #16
nikolajdu>> Hvad ligger din forbindelse på i upload?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. marts 2002 - 13:09 #17
Det skulle gå lidt hurtigere nu - For jeg harlige lukket for nogle uploads.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
15. marts 2002 - 13:10 #18
er det lykkedes nogen at hente Trial endnu?
Avatar billede apollo Nybegynder
15. marts 2002 - 16:21 #19
jeg har haft den i en uge
Avatar billede Kengun Praktikant
15. marts 2002 - 16:53 #20
Den der har en engelsk trial versjon av Flash MX til Windows, vennligst smid den til mig :-) - Se min epostadresse ved at klikke på mit nick. OBS! Ikke brug min MSN-adresse.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
15. marts 2002 - 17:02 #21
Trial versionen fylder 46 MB, så den er umulig at sende via mail.
Avatar billede Kengun Praktikant
15. marts 2002 - 17:25 #22
Der tenkte jeg meg ikke om :-) Ja den fyller vel nok så meget. Det er jo et stort program :-)
Avatar billede beatone Nybegynder
15. marts 2002 - 17:29 #23
Ja hvis bare hver menu knap fylder ca 0,5 mb (og det tror jeg da nok de gør!)...så løber det hurtigt op!!! ;)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
15. marts 2002 - 19:48 #24
Yahoo, nu har jeg fået den trial installeret!

Jammen hov, hvad sker der her... der går ged i den når jeg dobbeltklikker på en fla fil, så åbner Flash MX, men selve filen kan de ikke åbne, der kommer en fejl. Hvis jeg så trykker Open og hendviser til filen, så virker det heller ikke. MEN hvis jeg åbner Flash MX via startmenuen og derefter åbner filen, så virker det fint.

Skod.

Men ellers ser det rigtig dejligt ud.
Avatar billede Kengun Praktikant
15. marts 2002 - 20:14 #25
JEG VIL HA DEN DER TRIAL!! - Nogen der ved om jeg kan laste den ned fra en annen lokasjon?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
15. marts 2002 - 20:19 #26
Lytter lige med.
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
15. marts 2002 - 20:21 #27
Macromedia kunne sku' godt have tænkt på at deres server blev overbelastede. Det her er sku' for lamt.
Avatar billede Kengun Praktikant
15. marts 2002 - 20:22 #28
Ja det er jeg enig i!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
15. marts 2002 - 20:28 #29
Der er lige blevet oprettet en lign. spg på flashFAQ.dk. Altså hvor man kan downloade flashMX henne udover hos macromedia. Det er nok værd at følge med i.
http://www.flashfaq.dk/spg.asp?ID=40
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
15. marts 2002 - 20:41 #30
Der er kommet et nyt inlæg på FlashFAQ, der giver et direkte link. Det virker!
Avatar billede Kengun Praktikant
15. marts 2002 - 20:50 #31
Yessssss. Jeg har nå fått lastet det ned 47377kb (47,3MB). Det tok ca. 12min å laste ned med min internettforbindelse. Her er linket: http://download.macromedia.com/pub/flash/esd/flashmx_trial_en.exe
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
15. marts 2002 - 21:02 #32
Mit download program siger nu at det fylder 47.277 (47.27MB), men lad du det ligge
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:26 #33
Heeeey...!!! :0) Tak ska' i ha´..! Har selv ledt efter en side hvorjeg kunne downloade Flash XP..! Tak for linket http://download.macromedia.com/pub/flash/esd/flashmx_trial_en.exe
kengun...
/Bjarke
Avatar billede Kengun Praktikant
16. marts 2002 - 21:07 #34
Musicchart.dk> Bare hyggeligt :-) og ha det fint med det nye FlashMX. Det ser bra ud, ik? :-)
Avatar billede cyber-worlds Nybegynder
16. marts 2002 - 22:45 #35
*GNÆK*  http://download.macromedia.com/pub/flash/esd/flashmx_trial_en.exe  MEd dette link For min puter tager den 10% hver 5 min... *wehaa*