Avatar billede nksport Nybegynder
14. marts 2002 - 23:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Katalog på cd-rom

Hej alle

Jeg skal bruge en ide til hvordan jeg får konverteret et website med et varekatalog over på en cd-rom. Varene ligger i en database som websitet trækker data fra.
Cd-rom skal indeholde en kopi af dette website.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 23:41 #1
Man kan godt lægge en database over på cdrommen. MS Acces kan godt læse fra en skrivebeskyttet fil. Det samme gælder for MySQL og PointBase. PointBase er en Java-database. Ved at bruge PointBase kunne du lave en cdrom som kan køre på næsten alle platforme. Du kunne bruge Zero-G's InstallAnywhere til at lave installation.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
15. marts 2002 - 08:58 #2
Kan du ikke bare kopiere hele mollevitten og så sætte en autorun fil til at starte forsiden op ???
Avatar billede professoren Nybegynder
15. marts 2002 - 11:14 #3
Hvis der er en access dabatase, kopier du bar .mdb filer over på CD-rommen. Så kan enhver med access på sin PC bruge databasen...
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
16. marts 2002 - 11:28 #4
teoretisk spg.
hvis det er muligt at boote fra cd-en med en form for "pws" kørende kan siden køres præsis som på nettet.
Avatar billede terra Nybegynder
26. juni 2002 - 21:36 #5
Hei,
Sjekk: www.shopfactory.no

Du kan lagge en komplett oppsett med SF_Pro som konverterer til vanlige HTML filer. Dersom du skal overføre fra en eksisterende database så SF_Import_Wizard gjør arbeid enklere. Du kan enten lage en alminnelig katalog ved å slå av handlefunksjon eller en komplett butikk som kan kjøres fra et CD-rom. Kunden kan bestille dirrekte fra CD. I den siste biten blir kunden automatisk koblet online.
Du finner demo for begge programvarer på ovennevnt sted.

Hilsen Terra
Avatar billede nksport Nybegynder
29. august 2002 - 16:48 #6
Kan desværre ikke rigtigt bruge nogle af svarene til noget !!