Avatar billede jgs Nybegynder
14. marts 2002 - 14:57 Der er 4 kommentarer

CF-kort skrivebeskyttet

Hej
Er der nogen herinde ,der har oplevet,at et CF-kort(64MB)pludselig optræder som skrivebeskyttet.
Jeg har overhovedet ingen problemer med at læse fra det, det indeholder mp3-musik,men jeg kan ikke slette dette eller på anden måde skrive til kortet,jeg kan heller ikke formatere det,hverken fra PC-kortlæser eller i mit digitalkamera.
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 14:59 #1
Jeg har et HP-618C kamera, det kan skrivebeskytte filerne. Jeg kan ikke sige dig hvordan det er sket med dine filer, men du burde lige tjekke en ekstra gang med dit kamera om du ikke kan fjerne denne beskyttelse!

/ET
Avatar billede jgs Nybegynder
14. marts 2002 - 15:15 #2
Mit kamera er et HP-715,og har ikke kunnet finde en sådan funktion.
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 16:44 #3
På mit kamera kan jeg dreje knappen til en funktion hvor jeg ser billederne som et stykke film. Fire små og det markede lidt større...tryk på "menu"m herinde kan du vælge "protect" eller "unprotect" alt efter om din fil er beskyttet eller ej. Måske kan det hjælpe dig.
Avatar billede pft Nybegynder
24. marts 2002 - 00:35 #4
Hvad med det program der følge med,når du unload dine fotoer der kan man delete det der er på kortet, det er måske det samme software der følge med til 715 som til 618 Det hedder HP Photo Imaging Software?