Avatar billede luxman Nybegynder
13. marts 2002 - 11:29 Der er 5 kommentarer

phpAds virker ikke

Hej jeg har et stort problem med phpAds... jeg kan ikke få de til at vise mine bannere...

Du kan hente den her: http://www.phpwizard.net/projects/phpAds/index.html

Jeg forstår heller ikke hvordan man får den automatisk til at sende statistikker...

kan i hjælpe..?
Avatar billede nielsgron Nybegynder
13. marts 2002 - 15:04 #1
Prøv at specificere dit problem lidt mere.
Avatar billede luxman Nybegynder
13. marts 2002 - 23:07 #2
jeg ved slet ikke hvordan jeg får det banner frem på siden.. :(
Avatar billede nielsgron Nybegynder
28. marts 2002 - 17:41 #3
Har du prøvet at læse INSTALL-filen?
Avatar billede nielsgron Nybegynder
28. marts 2002 - 17:48 #4
Ellers kan jeg sa godt fortælle, hvad du skal:

1. Udpak .zip/.tar-filen.
2. Åbn config.inc.php3 i din favorit tekst-editor, og ret på værdierne, så de passer dine behov
3. Opret databasen phpadserver, og opret den krævede tabel, som du kan se i filen all.sql.
4. Åbn siden www.DIN-SIDE.dk/sti/til/phpads/admin/index.php3 i din browser, opret en klient og tilføj en banner til klienten.

Når du har gjort ovenstående, burde det virke!
Avatar billede nielsgron Nybegynder
30. marts 2002 - 12:54 #5
Hallooooooooooooooo